Svømmehal - Hvor lang tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2011

PsychedeliC

W.. skriver:

Første gamg max 10 min, derefter max 30

Jeg har kun været i svømmehallem med ham 1 gang og der tror jeg faktisk også at det var ca 10 min. Men han var 2 måneder gammel så det er jo lang tidsiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

TineA

PsychedeliC skriver:

Jeg har kun været i svømmehallem med ham 1 gang og der tror jeg faktisk også at det var ca 10 min. Men han var 2 måneder gammel så det er jo lang tidsiden

Men når det er så længe siden, ville jeg nok ikke være i 30 minutter denne gang

Anmeld

21. marts 2011

Lisbeth85

Jeg startede med 15-20 min. da Linus var 3 mdr. Nu hvor han er 5 mdr. er vi længere i vandet - af og til helt op til 45 min. Han er ikke kold eller træt, og vil gerne være mere i vandet. Så det er meget afhængigt af dit barn også. Selvfølgelig skal man ikke være i vandet i flere timer, men det er der vist heller ikke nogen, som kunne finde på

Anmeld

21. marts 2011

muzen

nu har jeg læst nogen af beskederne. og nu tager jeg svømmeinstruktør kasketten på.

mine svømme timer vare 40 min og det vil jeg mene at det kan din søn i den alder sagten klar.

det eneste du skal være opmæksom på det er og "hører" hvad han siger. hvis han bliver pyldre eller ked af det. så har han fået indtryk nok også skal du gå op med ham.

så afted med jer. :-)

Anmeld

21. marts 2011

Benjamins'mor

PsychedeliC skriver:

Ej, min SP har lige været her og lave den der prøve på min søn, hvorfor spurgte jeg ikke også hende hehe

Hehe. 

Anmeld

21. marts 2011

PsychedeliC

W.. skriver:

Men når det er så længe siden, ville jeg nok ikke være i 30 minutter denne gang

Det har du nok ret i

Anmeld

21. marts 2011

Fru'Rugaard

PsychedeliC skriver:

Det var også det jeg tænkte lidt. Jeg kender et godt sted hvor det koster 55 kr at komme ind men det er bare meget at give hvis jeg går efter en halv time synes jeg

Ja, det er rigtig
Men, ellers prøv at google det

Anmeld

22. marts 2011

sus82

Jeg tænker at det er forskelligt fra barn til barn, hvor længe de kan være i vandet. Måske får han nok efter ti minutter, måske kan han klare 40, det vigtige må vel være at holde øje med hans signaler og så gå op hvis det bliver for meget.

Anmeld

22. marts 2011

Snuske1985

Vi havde Mathias med i sømmehallen for første gang i søndags. Han er 11 uger gammel og klarede 45 min i vandet.. Synes bare det var vidunderligt både for mor og barn... Så synes i ska komme afsted og så vurdere hvor længe han kan holde - det er tydeligt på dem hvornår de er trætte eller ikke gider mere.

Rigtig go fornøjelse i vandet!!

Anmeld

22. marts 2011

CamillaSoefelt

PsychedeliC skriver:

Godaften i kloge kvinder

Jeg kunne godt tænke mig at komme i svømmehallen med min søn som er 8½ måned, 9 her den første. Det bliver selvfølgelig i et opvarmet babybad.

Hvor lang tid ville i mine var nok at man var i vandet med dem? Hvornår er det for meget?

Hvor bor du henne af?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.