Svømmehal - Hvor lang tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.137 visninger
19 svar
0 synes godt om
20. marts 2011

PsychedeliC

Godaften i kloge kvinder

Jeg kunne godt tænke mig at komme i svømmehallen med min søn som er 8½ måned, 9 her den første. Det bliver selvfølgelig i et opvarmet babybad.

Hvor lang tid ville i mine var nok at man var i vandet med dem? Hvornår er det for meget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

Fru'Rugaard

Jeg har hørt at de kun må være deri, 20 min. maks 30 min.

Anmeld

20. marts 2011

Nettemor

altså når vi er til baby svømning er det kun en halv time. og det er som regel nok i starten.. og for de små er det faktisk mere end rigelig. men du kan hurtig mærke at de begynder at blive trætte.

men ville mene at en halv time er nok..

Anmeld

20. marts 2011

Anitta Kristiansen

hvad med at gå til babysvømning en gang om ugen? der passer tiden jo med det de må være i vandet. har snakket med en holdleder til det. som fortalte hvor gammel de måtte være osv osv og nåede enda og se lidt af det  

Anmeld

21. marts 2011

PsychedeliC

Fru'Rugaard skriver:

Jeg har hørt at de kun må være deri, 20 min. maks 30 min.

Det var også det jeg tænkte lidt. Jeg kender et godt sted hvor det koster 55 kr at komme ind men det er bare meget at give hvis jeg går efter en halv time synes jeg

Anmeld

21. marts 2011

PsychedeliC

nettemor skriver:

altså når vi er til baby svømning er det kun en halv time. og det er som regel nok i starten.. og for de små er det faktisk mere end rigelig. men du kan hurtig mærke at de begynder at blive trætte.

men ville mene at en halv time er nok..

Det tænkte jeg nok. Min søn har kun været i svømmehallen 1 gang og der var han 2 mdr gammel men nu er han snart 9 mdr gammel.

En halv time lyder heller ikke af meget men det var også hvad jeg regnede med faktisk

Anmeld

21. marts 2011

PsychedeliC

Anitta Kristiansen skriver:

hvad med at gå til babysvømning en gang om ugen? der passer tiden jo med det de må være i vandet. har snakket med en holdleder til det. som fortalte hvor gammel de måtte være osv osv og nåede enda og se lidt af det  

Baby svømning er vist lidt halvdyrt elter hvad jeg har fået af vide .. tænkte også at en tur i svømmeren med nogle veninder og de små ville være hyggeligt 

Anmeld

21. marts 2011

Benjamins'mor

Jeg fik afvide af SP at de små må være i i 45 min. hvis de selv vil og ikke fryser.

Anmeld

21. marts 2011

PsychedeliC

benjamins'mor skriver:

Jeg fik afvide af SP at de små må være i i 45 min. hvis de selv vil og ikke fryser.

Ej, min SP har lige været her og lave den der prøve på min søn, hvorfor spurgte jeg ikke også hende hehe

Anmeld

21. marts 2011

TineA

PsychedeliC skriver:

Godaften i kloge kvinder

Jeg kunne godt tænke mig at komme i svømmehallen med min søn som er 8½ måned, 9 her den første. Det bliver selvfølgelig i et opvarmet babybad.

Hvor lang tid ville i mine var nok at man var i vandet med dem? Hvornår er det for meget?

Første gamg max 10 min, derefter max 30

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.