bare surt brok

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

288 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. oktober 2008

Anonym trådstarter

Åh, for helvede. Er alene hjemme, så nu går min galde lige ud over jer. Hvorfor fanden kan så højt uddannede og angiveligt kloge mennesker ikke bare formulere sig forståeligt og sige/skrive det, de mener? I kender historien med min ikke-tilmeldte eksamen bla bla bla. Nu har jeg lige skrevet sammen med min bi-vejleder ang. et møde. Han svarer i mandags til middag, at i næste uge har han tid onsdag morgen FØR kl.9. Okay, jeg vil rigtig gerne have det møde, så jeg planlægger og arrangerer børnepasning, så jeg kan komme tidligt afsted, samt giver min vejleder besked, fordi han også skal med. Jeg skriver tilbage, at det lyder godt med møde på det og det tidspunkt. Så får jeg mail her til aften: "Det er imorgen d.15. jeg mener". Hvorfor fanden skrev han så ikke det i stedet for at skrive næste uge? Så nu skal jeg om-informere min vejleder, som så skal lægge sine planer om, og høre svigermor om hun kan tage sebastian tirsdag i stedet for. ÅHHH. Måske er det en lille ting, men jeg gider bare ikke bruge en tand ekstra krudt mere på det latterlige studie.

Knus Mig - ja, jeg er anonym og paranoid, men I ved jo hvem jeg er, ik'

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2008

birgittemarie

Kæft, hvor irriterende! Jeg forstår godt, du er rigtig gal . Det var da også til at blive fuldstændigt afsindig over, når det kræver så meget planlægning for dig!
Sådan en bæhat!

Knus fra Birgitte

Anmeld

15. oktober 2008

Grynt

Kan fandme godt forstå at dit p*s er bragt i kog Om jeg fatter det kan være sååååå svært????? Man kan sende en mand til månen men, at give dig ordentligt besked, dét kan man åbentbart ikke hitte ud af

Nåh ven, jeg håber inderligt at alt falder på plads. Pøj pøj

T

Anmeld

15. oktober 2008

Loggidut

Det er godt nok surt, men mon ikke det nok skal gå alligevel, det må være her klokken 9 så?

jeg krydser fingre ven!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.