Erfaring med scanninger på Skejby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2011

Mette.

Secrets skriver:

Vil gerne høre fra jer, der er blevet scannet på Skejby i Århus Nakkefoldsscanningen, hvordan gik det? Der står i mit brev noget med 30 kroner pr. billede, men det er lidt uklart, om man skal betale det, eller om det blot er et beløb man kan betale for at støtte deres uddannelsesfond. Ved i?

Og til MD-scanningen, hvordan gik det? Ville de bruge tid på at se efter kønnet, eller "gad" de ikke bruge tid på det?

På forhånd tak 

Jeg har en datter på 11 måneder som jeg har født på Skejby, hvor vi også gik til scanninger.
Begge gange var de super søde og tog sig rigtig god tid til at forklare og fortælle alt hvad vi så og hvad de målte.

til MD-scanning ville hende der scannede gerne bruge lidt ekstra tid på at se det var en lille pige, og hun tog sig generelt igen god tid til at forklare. Jeg tror ikke man skal betale for billederne, vi betalte hvertfald ikke noget nogen af gangene og fik et par billeder med hjem begge gange. God fornøjelse på torsdag, det er så stort!!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

SHERO

Jeg fik 1 billeder uden at betale.. Fik ikke tilbudt flere, eller tilbudt og betale noget...

Anmeld

20. marts 2011

Frøken J.

Mette. skriver:

Jeg har en datter på 11 måneder som jeg har født på Skejby, hvor vi også gik til scanninger.
Begge gange var de super søde og tog sig rigtig god tid til at forklare og fortælle alt hvad vi så og hvad de målte.

til MD-scanning ville hende der scannede gerne bruge lidt ekstra tid på at se det var en lille pige, og hun tog sig generelt igen god tid til at forklare. Jeg tror ikke man skal betale for billederne, vi betalte hvertfald ikke noget nogen af gangene og fik et par billeder med hjem begge gange. God fornøjelse på torsdag, det er så stort!!  

Så vil jeg se frem til det! Synes nemlig bare man høre, at nogen har oplevelser med nogen sygehuse, at de er sådan lidt småsure og ikke gider give sig ordentlig tid til folk. Så er glad for at høre positive historier

Anmeld

20. marts 2011

Frøken J.

Tullen85 skriver:

Jeg fik 1 billeder uden at betale.. Fik ikke tilbudt flere, eller tilbudt og betale noget...

Okay, tak for dit svar

Anmeld

22. marts 2011

MBJ

Hej

Jeg ville bare lige høre, hvornår I fik jeres indkaldelse fra Skejby. Jeg er i uge 10 og har intet hørt. Ved I om det er normalt?

Anmeld

22. marts 2011

MBJ

Har fået brev i dag, så ingen problemer

Anmeld

22. marts 2011

_-Kathrine-_

Hejsa!

Jeg var til NF scanning i september og der fik jeg 1-2 billeder med hjem og valgte selv at betale for dem, da jeg synes pengene går til et godt formål....!

I december da jeg var til MD scanning spurgte hun om hun skulle kigge efter kønnet når hun nåede til den del eller om hun skulle springe let og elegant over det (vi vidste det godt på forhånd pga kønsscanning 14 dage tidligere, så vi nævnte det ikke selv, men ville selvfølgelig gerne have det bekræftet) Fik 3 billeder med hjem, men der var kø ved receptionen så fik ikke betalt den gang...

Rigtig gode oplevelser og søde søde mennesker

Mvh Kathrine

Anmeld

22. marts 2011

Frøken J.

_-Kathrine-_ skriver:

Hejsa!

Jeg var til NF scanning i september og der fik jeg 1-2 billeder med hjem og valgte selv at betale for dem, da jeg synes pengene går til et godt formål....!

I december da jeg var til MD scanning spurgte hun om hun skulle kigge efter kønnet når hun nåede til den del eller om hun skulle springe let og elegant over det (vi vidste det godt på forhånd pga kønsscanning 14 dage tidligere, så vi nævnte det ikke selv, men ville selvfølgelig gerne have det bekræftet) Fik 3 billeder med hjem, men der var kø ved receptionen så fik ikke betalt den gang...

Rigtig gode oplevelser og søde søde mennesker

Mvh Kathrine

Lækkert!  Tak for svar. Er begyndt at blive lidt spændt og nervøs nu, nu skal jeg til scanning i overmorgen, så det bliver spændende hvordan det går

Anmeld

22. marts 2011

Filippa & Liva

Secrets skriver:

Lækkert!  Tak for svar. Er begyndt at blive lidt spændt og nervøs nu, nu skal jeg til scanning i overmorgen, så det bliver spændende hvordan det går

Det skal nok gå godt, glæd dig til at se den lille Blyp !

Anmeld

22. marts 2011

Frøken J.

BigBabyWish skriver:

Det skal nok gå godt, glæd dig til at se den lille Blyp !

Det kan du også tro jeg gør! Kan ikke finde ud af, om det er skidt jeg var gået fra 72-73,5 kilo og i dag vejer 72,7 - Har godt nok kastet op, men har ikke rigtig kastet mad op, det er mere spyt når maven er tom. Det er egentlig min eneste bekymring pt, men mon ikke alt er som det skal være!

Håber du overlever, lyder BESTEMT ikke til du har dte godt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.