Erfaring med scanninger på Skejby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.067 visninger
21 svar
0 synes godt om
20. marts 2011

Frøken J.

Vil gerne høre fra jer, der er blevet scannet på Skejby i Århus Nakkefoldsscanningen, hvordan gik det? Der står i mit brev noget med 30 kroner pr. billede, men det er lidt uklart, om man skal betale det, eller om det blot er et beløb man kan betale for at støtte deres uddannelsesfond. Ved i?

Og til MD-scanningen, hvordan gik det? Ville de bruge tid på at se efter kønnet, eller "gad" de ikke bruge tid på det?

På forhånd tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

Madam Blå

Jeg følger lige med Skal selv på Skejby, men der er længe til endnu. Er kun 6+3 eller 6.

Anmeld

20. marts 2011

Krabben

Hej

Da jeg blev scannet i 2009 gik pengene til videreuddannelse, og var derfor frivilligt. Hvis du vælger at give et bidrag, er det bedst med lige penge, da de ikke altid har mulighed for at veksle.

Held og lykke med scanningerne.

Mvh

Krabben

Anmeld

20. marts 2011

Krabben

PS.

Glemte at svare ang. kønsscanning. De ville gerne se efter for mig, hvis jeg ville have det... Hvilket jeg ville, og jeg fik 90% sikkerhed for at jeg ventede en pige (hvilket jo viste sig at være rigtigt).

Anmeld

20. marts 2011

Frøken J.

Kristinav skriver:

Jeg følger lige med Skal selv på Skejby, men der er længe til endnu. Er kun 6+3 eller 6.

Det bliver spændende!

Anmeld

20. marts 2011

Frøken J.

Krabben skriver:

Hej

Da jeg blev scannet i 2009 gik pengene til videreuddannelse, og var derfor frivilligt. Hvis du vælger at give et bidrag, er det bedst med lige penge, da de ikke altid har mulighed for at veksle.

Held og lykke med scanningerne.

Mvh

Krabben

Tak for svaret! Så vil jeg se frem til det

Anmeld

20. marts 2011

Snefnug1984

De er viiiildt søde på Skejby Jeg er blevet scannet 2 gange derude og har haft en rigtig god oplevelse begge gange. Mht. billederne, så fik vi ved NF 2 billeder med hjem, som man kan betale for eller lade være. De koster 30 kr. i alt og pengene går til et godt formål, så jeg betalte gerne de 30 kr. for et minde for livet

Mht. MD scanning, så har jeg ik været til dén endnu

De tager i øvrigt dankort

Anmeld

20. marts 2011

LinLin

Secrets skriver:

Vil gerne høre fra jer, der er blevet scannet på Skejby i Århus Nakkefoldsscanningen, hvordan gik det? Der står i mit brev noget med 30 kroner pr. billede, men det er lidt uklart, om man skal betale det, eller om det blot er et beløb man kan betale for at støtte deres uddannelsesfond. Ved i?

Og til MD-scanningen, hvordan gik det? Ville de bruge tid på at se efter kønnet, eller "gad" de ikke bruge tid på det?

På forhånd tak 

Jeg har været på skejby begge gange...

I 2006 skulle man betale 30 kr pr billede

I 2010 var det frivilligt om man ville betale for de billeder man fik (husk at sige inden de starter at du gerne vil have billeder)

Til MD startede hende der skulle scanne mig med at spørge "er der andet vi skal kigge efter?" (= køn ) Vi havde allerede været til kønsscanning men hun fik da lige lov at bekræfte det var en dreng vi ventede

Anmeld

20. marts 2011

Frøken J.

Snefnug1984 skriver:

De er viiiildt søde på Skejby Jeg er blevet scannet 2 gange derude og har haft en rigtig god oplevelse begge gange. Mht. billederne, så fik vi ved NF 2 billeder med hjem, som man kan betale for eller lade være. De koster 30 kr. i alt og pengene går til et godt formål, så jeg betalte gerne de 30 kr. for et minde for livet

Mht. MD scanning, så har jeg ik været til dén endnu

De tager i øvrigt dankort

Tak for svaret! Så vil jeg glæde mig rigtig meget Personligt er jeg lidt screwed økonomisk indtil der kommer skat tilbage d. 28 denne måned, da jeg kom til at købe lidt tøj og sådan til baby, og så kom der nogle uventede udgifter Ups!

Anmeld

20. marts 2011

Frøken J.

DAs mor skriver:

Jeg har været på skejby begge gange...

I 2006 skulle man betale 30 kr pr billede

I 2010 var det frivilligt om man ville betale for de billeder man fik (husk at sige inden de starter at du gerne vil have billeder)

Til MD startede hende der skulle scanne mig med at spørge "er der andet vi skal kigge efter?" (= køn ) Vi havde allerede været til kønsscanning men hun fik da lige lov at bekræfte det var en dreng vi ventede

Tak for det med man skal huske at sige det, det vidste jeg ikke lige!

Men det lyder da til, der er mulighed for at få kønnet at vide Dejligt nok!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.