Har i selv købt en scanning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2011

Maja_4000

Vi var til kønsscanning i uge 18 og gav 500 kr for det (: Det var i København 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

Frøken J.

annec skriver:

Hej

Kunne godt tænke mig at vide om nogen selv har valgt en ekstra scanning, og om hvor meget i betalte, hvor lang i var henne og hvilken scanning i valgte?

Jeg overvejer nemlig selv at købe en scanning, er i uge 18+6

Købte en tryghedsscanning i uge 7 fra www.graviditetsklinikken.dk - Super søde, billige og top prof. Vi fik endda studierabat, så vi slap med 400 kroner, altså 200 fra os hver

Anmeld

20. marts 2011

saxa

Første gang jeg ventede mig, købte vi en køns-scanning i uge 21, da da hun lagde forkert... Og kunne ikke holde ud ikke at kende kønnet.

Anden gang købte vi ligeledes en trygheds/kønsscanning omkring uge 16. Der var Farmoren og Mormoren + storesøster Yasmin med til - udover mig og husbonni. Det var det fedeste at give bedstemødrene den oplevelse og det syntes de helt bestemt også

Begge gange var på klinik Gaia og kostede 450,-(mener jeg?) for 15-20min. scanning og billeder + dvd med hele scanningen på.

Anmeld

20. marts 2011

tingimor

annec skriver:

Hvilken scanningsklinik var i på?

Bor selv i Horsens, så det må gerne være lidt tæt på

vi var her http://www.mindyourbody.dk/  så er desvære lidt for lang fra dig  men kan bestemt anbefales til alle på sjæland 

Anmeld

20. marts 2011

lillejust

vi købte først kønsscanning og så senere en 3d. det var på scanningsklinikken i kolding og de var rigtig søde. den første kostede 500.- og 3d kostede vist normalt 1800.- men fordi vi havde været der før fik vi 200.- i rabat. det var alle pengene værd. 3d'en fk vi nok ca. 20 billeder udskrevet, alle billeder der blev taget på cd samt en dvd hvor hele scanningen inkl. hjerte lyd var på. det var en fantastisk oplevelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.