Har i selv købt en scanning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.635 visninger
14 svar
0 synes godt om
20. marts 2011

annec

Hej

Kunne godt tænke mig at vide om nogen selv har valgt en ekstra scanning, og om hvor meget i betalte, hvor lang i var henne og hvilken scanning i valgte?

Jeg overvejer nemlig selv at købe en scanning, er i uge 18+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

twinny

annec skriver:

Hej

Kunne godt tænke mig at vide om nogen selv har valgt en ekstra scanning, og om hvor meget i betalte, hvor lang i var henne og hvilken scanning i valgte?

Nu har jeg ikk været til nogen, men når jeg er 14+, vil jeg vælge en kønsscanning (kan ikke vente) hehe... Der er scanningsklinikken i KBH 500 kr for 10 min. og hvis man ikke kan se kønnet, får man en ny tid gratis...

Anmeld

20. marts 2011

tingimor

vi valgte selv at betale os til en køns scanning i uge 18 også har vi været til 3d scanning nu her og kan kun sige vi var glade for vi har købt begge scanninger helt fantastisk oplevelse og den sødste scannings klinik vi var på 

Anmeld

20. marts 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
annec skriver:

Hej

Vi var til kønsscanning 16+6 og det gav vi 450,- for hos jordemoder.dk

Anmeld

20. marts 2011

annec

tingimor skriver:

vi valgte selv at betale os til en køns scanning i uge 18 også har vi været til 3d scanning nu her og kan kun sige vi var glade for vi har købt begge scanninger helt fantastisk oplevelse og den sødste scannings klinik vi var på 

Hvilken scanningsklinik var i på?

Bor selv i Horsens, så det må gerne være lidt tæt på

Anmeld

20. marts 2011

lucas<3

annec skriver:

Hej

Jeg fik en skanning a min mor da jeg var 28 uger henne.. Det var en 3D skanning. Tror vi fik 50 billEder og en dvd fra hele skanningen.

Anmeld

20. marts 2011

mor til 2 skønne piger .

annec skriver:

Hej

vi valgte en kønsscanning i uge 18 og betalte vist nok 500 for den .

Anmeld

20. marts 2011

annec

ønskebebsi skriver:

vi valgte en kønsscanning i uge 18 og betalte vist nok 500 for den .

Hvor var det henne af i landet?

Anmeld

20. marts 2011

Holbæktrunten

Vi køber en kønsscanning i slagelse - 700 kr for 30 min, og kan de ikke se kønnet der, får man gratis ny tid. Det er på torsdag og der er jeg 17+4 - glæææææder mig!

Endvidere tager vi også en 3d/4d scanning senere. Man er vel nysgerrig :0)

Ved ikke hvorfor du overvejer at tilkøbe scanning, men hvis det "bare" er for at tjekke at baby har det godt, kan jeg anbefale at købe en MAS babywatcher. Den er lidt pebret, men til gengæld kan du høre baby´s hjertelyd præcis når det passer dig 

Anmeld

20. marts 2011

mor til 2 skønne piger .

annec skriver:

Hvor var det henne af i landet?

københavn (hvidovre).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.