Han sveder når han sover.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2011

Clisolka

lærkes_mor skriver:

hvis de ligger og blir våde så ville jeg ta noget tøj af dem....

Nor sover i strømpebukser, body, bluse og elefanthue..... og han er helt tilpas!!! tog dragten af ham for et par uger siden.....

I kan jo prøve det en dag og så mærke dem i nakken når de kommer op......

Det kunne være jeg skal afprøve det i morgen i barnevognen... Hun koger i sin fleecedragt 

Men giver du ham så ikke vanter eller sutsko på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

Pige2009

CiSo skriver:

Okay, så du mener ikke jeg behøver at give ham køredragten på? Så bare hue og vanter? 

Tag du bare dragten af ham. Laura har altid kun sovet i en tynd fleecejakke i sin Voksipose, selvom det har været frostgrader og hun er fint varm, når jeg tager hende ind, så jeg vil mene, at vanter og hue er rigeligt i det her milde vejr

Anmeld

20. marts 2011

Sara.

bb78 skriver:

Det kunne være jeg skal afprøve det i morgen i barnevognen... Hun koger i sin fleecedragt 

Men giver du ham så ikke vanter eller sutsko på?

Nej det gør jeg ikke... hans fødder og hænder har en fin varme. Han ligger i en barnevogn.... så afhængig af hvor de ligger vil jeg ikke tage vanter på. Han har egentlig aldrig sovet med vanter, men med sokker da det var koldere da jeg lærte hvor jeg var i praktik at de ofte sidder bedre på hvis barnet prøver at ta dem af..

Men ja hvis du har muligheden for at prøve det i morgen vil jeg gøre det! Du kan jo også tjekke efter en halv time, lige mærke efter :-)

Det er i hvert fald ikke godt at ligge og være våd :-)

Anmeld

20. marts 2011

Clisolka

lærkes_mor skriver:

Nej det gør jeg ikke... hans fødder og hænder har en fin varme. Han ligger i en barnevogn.... så afhængig af hvor de ligger vil jeg ikke tage vanter på. Han har egentlig aldrig sovet med vanter, men med sokker da det var koldere da jeg lærte hvor jeg var i praktik at de ofte sidder bedre på hvis barnet prøver at ta dem af..

Men ja hvis du har muligheden for at prøve det i morgen vil jeg gøre det! Du kan jo også tjekke efter en halv time, lige mærke efter :-)

Det er i hvert fald ikke godt at ligge og være våd :-)

Vi prøvede et forsøg i sidste uge med at stoppe med vanterne - hun har en fin varme uden dem, og så længe hun er i barnevognen sker der jo ikke noget 

Nej lige præcis  Jeg bryder mig heller ikke om at hun bliver våd 

Anmeld

20. marts 2011

Sara.

bb78 skriver:

Vi prøvede et forsøg i sidste uge med at stoppe med vanterne - hun har en fin varme uden dem, og så længe hun er i barnevognen sker der jo ikke noget 

Nej lige præcis  Jeg bryder mig heller ikke om at hun bliver våd 

Nej det er jo det :-)

Håber I finder ud af det! :-)

Anmeld

22. marts 2011

Mettemus

lærkes_mor skriver:

hvis de ligger og blir våde så ville jeg ta noget tøj af dem....

Nor sover i strømpebukser, body, bluse og elefanthue..... og han er helt tilpas!!! tog dragten af ham for et par uger siden.....

I kan jo prøve det en dag og så mærke dem i nakken når de kommer op......

Hej,

lige et tillægsspørgsmål herfra, da laurits også koger i sin dragt: sover Nor med dyne el. voksipose og hvor gammel er han?

Anmeld

23. marts 2011

Sara.

Mettemus skriver:

Hej,

lige et tillægsspørgsmål herfra, da laurits også koger i sin dragt: sover Nor med dyne el. voksipose og hvor gammel er han?

Nor blir et år i april....

Han sover med dyne :-)

Anmeld

23. marts 2011

9510

CiSo skriver:

Når Cilas sover ude, ligger han i hans almindelige tøj + en dragt + hue. Og hver gang når jeg tager ham ind, er han badet i sved, han sveder åbenbart rigtig meget. 

Så spørgsmålet er, om jeg bare kan tage noget tøj af ham, eller om det bliver for koldt for ham, selvom han sveder? 

Hvad sover jeres unger i ude??

Min søn sveder også rigtig meget, jeg har taget huen af ham, når han sover ude, det har hjulpet

Anmeld

23. marts 2011

twinboys

Af med noget af det tøj og husk nu vi går mod varmere tider nu også... En god regel mærk dem i nakken... er de varme der ja så passer det... er de kolde har de for lidt tøj på, er de fugtige ja så sveder de for meget så af med noget af tøjet...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.