Han sveder når han sover.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.314 visninger
18 svar
0 synes godt om
20. marts 2011

CiSo

Når Cilas sover ude, ligger han i hans almindelige tøj + en dragt + hue. Og hver gang når jeg tager ham ind, er han badet i sved, han sveder åbenbart rigtig meget. 

Så spørgsmålet er, om jeg bare kan tage noget tøj af ham, eller om det bliver for koldt for ham, selvom han sveder? 

Hvad sover jeres unger i ude??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

Lunae

CiSo skriver:

Når Cilas sover ude, ligger han i hans almindelige tøj + en dragt + hue. Og hver gang når jeg tager ham ind, er han badet i sved, han sveder åbenbart rigtig meget. 

Så spørgsmålet er, om jeg bare kan tage noget tøj af ham, eller om det bliver for koldt for ham, selvom han sveder? 

Følger lige med - har det samme problem med Camille!

Anmeld

20. marts 2011

Clisolka

CiSo skriver:

Jeg må også være med på en lurer - Isabella er et meget varmt barn 

Anmeld

20. marts 2011

CiSo

bb78 skriver:

Jeg må også være med på en lurer - Isabella er et meget varmt barn 

Det er bare i orden piger. 

Det samme er Cilas.. 

Anmeld

20. marts 2011

Maja_4000

Caroline er også meget varm .. Hun sover i en duniduo med en ulddyne og så har hun en natdragt på , hue og vanter .. I øjeblikket passer det fint .. Har lige taget en dyne ud af duniduoen , da hun også var helt klam 

Anmeld

20. marts 2011

CiSo

Maja_4000 skriver:

Caroline er også meget varm .. Hun sover i en duniduo med en ulddyne og så har hun en natdragt på , hue og vanter .. I øjeblikket passer det fint .. Har lige taget en dyne ud af duniduoen , da hun også var helt klam 

Okay, så du mener ikke jeg behøver at give ham køredragten på? Så bare hue og vanter? 

Anmeld

20. marts 2011

Lou87

Min pige er også rigtig varm..
Hun sover i en voksi med ulddyne og så har hun pt tykke bamse sokker på, vanter og en elefanthue.. ellers bare sit normale tøj

Anmeld

20. marts 2011

Maja_4000

CiSo skriver:

Okay, så du mener ikke jeg behøver at give ham køredragten på? Så bare hue og vanter? 

Det ville jeg ikke gøre , hvis han sover i en eller anden form for "pose" :b

I starten gav vi Caroline jakke på i den , men hun var ved at smelte så 

Anmeld

20. marts 2011

nvm

Lunae skriver:

Følger lige med - har det samme problem med Camille!

også her

Anmeld

20. marts 2011

Sara.

hvis de ligger og blir våde så ville jeg ta noget tøj af dem....

Nor sover i strømpebukser, body, bluse og elefanthue..... og han er helt tilpas!!! tog dragten af ham for et par uger siden.....

I kan jo prøve det en dag og så mærke dem i nakken når de kommer op......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.