Hvor tit??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2011

Henri84

Jeg har skrevet hver 4. dag... For Alberte kommer ca. i bad 2 gange om ugen, nogle gange kun 1, andre gange flere, det kommer an på hvor beskidt hun er og hvor meget hun har griset med maden Men hun bliver etagevasket hver dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

Rosa

Hver anden dag, men sommetider hver dag hvis han er rigtigt snasket til 

Anmeld

20. marts 2011

lucas<3

min dreng er ikke så glad for vand, men der begynder og hjælpe. har svemt. hver 3 dag

Anmeld

20. marts 2011

MinWilliam

William er 8½ mdr og kommer i bad hver anden dag..

Anmeld

20. marts 2011

Isabella_mor

jeg har stemt hver 4 dag... vi tager i svømmehallen om mandagen, og så kommer han i bad en gang ind imellem der..

han er kun 2 mdr og hans hud skal helst ikke blive tør.. og det bliver den af at komme for meget i bad... babyer bliver jo ikke beskidt lige som os... de sveder slet ikke ligesom os... og deres hud har ikke godt af at komme for ofte i bad.. 

Anmeld

20. marts 2011

Nettemor

har svaret hver 4. dag. det passer med ca 2 gange om ugen. onsdag når vi er til svømning og i weekenden. jeg har set hvordan børn hud kan se ud hvís de kommer alt for ofte i bad som små..

selvfølgelig ryger han også idag hvis han får sig smasket godt ind i mad eller sådan noget..

Anmeld

20. marts 2011

Clisolka

Vi plejer at komme Isabella i bad 2 gange om ugen mens hun er så lille. Dog får hun truckervask hver dag (som hendes far kalder det) 

Anmeld

20. marts 2011

Lou87

Har stemt hver 5 dag..
Men det er svært lige og vælge, for hun kommer jo selvf før i bad hvis jeg synes hun bare stinker af gylp eller har lavet en lækker-på-ryggen-og-alt-mulig-lorte-ble

Anmeld

20. marts 2011

132319

Kamille er ½ år og kommer i bad en gang om ugen, det er kun hvis hun har skidt op af ryggen eller gylpet helt vildt at hun kommer mere i bad.

Sådan bliver det indtil hun er 1 år, hendes sarte babyhud har ikke godt af mere.

Hjalte er 3 år og kommer i bad hver 2.-3. dag. Han har børneeksem på benene og vand udtørrer helt vildt. Om sommeren kommer han dog i bad næsten hver dag pga. solcreme og sand overalt 

Anmeld

20. marts 2011

Lunae

Camille kommer i bad hver dag! Hun elsker det og det er en del af vores aftenritual! Jeg ved faktisk ikke, om det er godt eller skidt at komme i bad hver dag, men det virker for os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.