Hvor tit??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor tit kommer jeres guldklumper i bad?? (ved godt det kan springe med en dag, men hvad er planen om hvor tit de skal bades)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.859 visninger
27 svar
0 synes godt om
20. marts 2011

lollandpigen

Hej piger...

Ja her en afstemning om hvor tit I bader jeres små guldklumper.... Jonas på 8 måneder kommer i bad hver 2-3 dag, min sundhedsplejsker siger at hver 4 dag er fint og min veninde siger de skal i bad hver dag.... Så piger stem og lad os se hvad flertallet gør...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

lollandpigen

Har stemt hver anden dag, da det er planen han skal i bad hver anden dag....

Anmeld

20. marts 2011

maria_wlt

Her er det hver anden eller tredje dag  

(Hvis det stod til ham så blev det hver dag)

Anmeld

20. marts 2011

Ranarupta

Albert er 10 mdr. gammel og kommer i bad hver anden dag

Anmeld

20. marts 2011

lollandpigen

maria_wt skriver:

Her er det hver anden eller tredje dag  

(Hvis det stod til ham så blev det hver dag)

Kender det godt Jonas ELSKER også at komme i bad....

Anmeld

20. marts 2011

PsychedeliC

Hver 2-3 daf ca. Nogle gange hver dag, alt efter hvor beskidt han bliver

Anmeld

20. marts 2011

mullesmith2

Jeg har stemt en gang om ugen, men det er der hvor de kommer i deres badekar og bliver grundigt grunditg vasket  Ellers bliver de dagligt vasket med vaskeklud og de kan stadig lige klemmes ned i håndvasken og få en lille omgang. Så faktisk bliver de vasket hver dag med klud eller en dyp i håndvasken og så en gang om ugen i deres badekar.

Anmeld

20. marts 2011

quar20

Tino er i bad Hverdag men han er også 2 år og han er en rigtig vildbasse, og sveder rigtig meget - og når de så tumler løs i dagplejen og herhjemme ja så er et bad sku dejligt for ham, der stresser han også fuldstændig af så han er klar til at få børstet tænder osv, inden han skal i seng..

Liam er 4 måneder og kommer i bad hver 3-4 dag..!! Han blir dog vasket grundigt HVER MORGEN..!!

Anmeld

20. marts 2011

SussieThyssen

lollandpigen skriver:

Hej piger...

Ja her en afstemning om hvor tit I bader jeres små guldklumper.... Jonas på 8 måneder kommer i bad hver 2-3 dag, min sundhedsplejsker siger at hver 4 dag er fint og min veninde siger de skal i bad hver dag.... Så piger stem og lad os se hvad flertallet gør...

Mens mine var små, var det hver dag. Vi lagde badet alt efter barnets temperament.
De to af dem, havde det bedst med aftenbad og den ene om morgenen.
Når først, de nåede ud over gylpestadiet, var det hver anden eller hver tredie dag.

Kærligst
Sussie

Anmeld

20. marts 2011

twinboys

Hver anden dag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.