Hvordan er jeres rutine?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.403 visninger
20 svar
0 synes godt om
20. marts 2011

Lillefe

Hej med jer

Jeg er i tvivl forhvidt jeg skal lave Nilan's rutine om med hensyn til mad osv.. så jeg tænker at jeg ville høre hvordan jeres er..han får morgen og aften bryst og så ind i mellem måltider når han er sulten. han spiser lige nu formiddag ca.9-10 tiden grød og så spiser han aften ved 18-18.30 tiden.

på forhånd tak herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

Lunae

Perl skriver:

Hej med jer

Jeg er i tvivl forhvidt jeg skal lave Nilan's rutine om med hensyn til mad osv.. så jeg tænker at jeg ville høre hvordan jeres er..han får morgen og aften bryst og så ind i mellem måltider når han er sulten. han spiser lige nu formiddag ca.9-10 tiden grød og så spiser han aften ved 18-18.30 tiden.

på forhånd tak herfra

Hvad vil du lave om? Jeg synes det lyder som en fin rytme!

Anmeld

20. marts 2011

Lillefe

Hvad vil du lave om? Jeg synes det lyder som en fin rytme!

jeg tænker bare vi har jo en mere som skal afleveres gøres klar mm. og når han skal starte i vuggestue så kommer han tidligere op... og så tænker jeg det måske er bedre anderledes?

Anmeld

20. marts 2011

Lunae

Perl skriver:

jeg tænker bare vi har jo en mere som skal afleveres gøres klar mm. og når han skal starte i vuggestue så kommer han tidligere op... og så tænker jeg det måske er bedre anderledes?

Hvornår skal han afleveres da?

Anmeld

20. marts 2011

Lillefe

Lunae skriver:

Hvornår skal han afleveres da?

Jeg regner med han skal afleveres ved 7 tiden når jeg begynder arbejde.. måske 10 over..

Anmeld

20. marts 2011

Lillefe

ikke flere?

Anmeld

20. marts 2011

Lillefe

kom nu tøser

Anmeld

20. marts 2011

Isabella_mor

du kan jo starte med at give ham havregrød om morgenen... det kan du jo have lavet i forvejen og komme i bøtter i portionsstørrelse og smide i fryseren så det lige er til at kyle i mikroen om morgenen.. eller øllebrød eller hvad han nu godt kan lide.. og så springe morgenamningen over hvis det ikke mætter ham nok.. hvis det er det du mener..  

men ellers syntes jeg da også at det lyder rigtig fint det du gør allerede nu... og hvis han trives så er der ikke nogen grund til at lave om på det...

(nu ved jeg ikke SÅ forfærdeligt meget om grød og mos andet end hvad min venninde gør med sin datter på 10 mdr.. men hun fortæller mig en masse, hvordan de gør ) og hun gir havregrød om morgenen..

Anmeld

20. marts 2011

Lunae

Perl skriver:

Jeg regner med han skal afleveres ved 7 tiden når jeg begynder arbejde.. måske 10 over..

Jeg mente om han snart skal starte i institution?

Nå men Camille er 6,5 mdr! Hun vågner mellem 7-8 og får en flaske! Om formiddagen får hun så mos eller grød! Hun vågner igen over middag og får en flaske! Til aften får hun mos og så får hun en godnatflaske omkring kl 20!

Denne rytme kom helt af sig selv, men førhen sov hun ikke før 23 om aftenen! Jeg tror det kommer naturligt - det er i hvert fald min erfaring!

Anmeld

20. marts 2011

Lillefe

Jeg mente om han snart skal starte i institution?

Nå men Camille er 6,5 mdr! Hun vågner mellem 7-8 og får en flaske! Om formiddagen får hun så mos eller grød! Hun vågner igen over middag og får en flaske! Til aften får hun mos og så får hun en godnatflaske omkring kl 20!

Denne rytme kom helt af sig selv, men førhen sov hun ikke før 23 om aftenen! Jeg tror det kommer naturligt - det er i hvert fald min erfaring!

nååå.. hehe han starte midt Juni.. dog skal jeg være væk fra ham en 1½  til maj han skal sove to nætter uden mig  er lidt bekymret...  savner ham nærmest allerede... men til den tid skal han i hvert fald ikke nat ammes.. for så bliver det synd for mine forældre.. så jeg prøver også at vænde ham af med det samtidig.. så derfor så tænker jeg lige om rutinen er ok hvis jeg skal vænde ham af med det...  det skal lige nævnes han vil ikke have falske så det er et lille problem så det vil så være af kop han skal have..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.