Hvornår fik DIT barn sin første tand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2011

Kamulla

Noah var 11mdr... men så kom de alle også væltende 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

StineL

Isabella var 1 år da hun fik sin første tand og Alexander var 13 mdr. Både min kæreste og jeg var også begge 1 år før vi fik tænder.

Anmeld

20. marts 2011

MariaJ

Johanna fik de to fortænder i undermunden, da hun var 5 1/2 måned. Hun er 11 måneder om to dage, og har seks tænder nu. Jeg fik selv tænder tidligt.

Anmeld

20. marts 2011

132319

Hjalte var 7½ måned 

Kamille er 6 måneder og jeg kan ane to små spidser i hendes undermund, så der går nok ikke længe før de bryder igennem. Hun har været HELT VILDT pyldret den sidste uges tid, men det er der jo ikke noget at sige til 

Anmeld

20. marts 2011

Lou87

lærkes_mor skriver:

Ja hvornår fik dit barn sin første tand?

Jeg har Nor (som jeg lige har købt et læs savlesmække til) som savler helt ekstremt og som INGEN tænder har...

Han blir et år d.7 april.

Storesøster Lærke fik sin første tand da hun var 9 mdr.

Syners han er sent på den, men måske er han ikke så sent alligevel? eller hvad? Min kusines pige blev født med 1 flot tand i munden...

Glæder mig til at læse jeres svar

Det er MEGET forskelligt!
Ligesom du selv skriver er nogen født med tændet - vildt!
Og nogen er faktisk lidt over et år før der sker noget... Såå...

Min datter fik sin den første præcis på 7 mdrs dagen, lidt sjovt når man tænker på de fleste får den når de er et halvt år og hun er født en måned for tidlig Den anden tand kom 4 dage efter...
Og det er så hvad hun har indtil videre

Anmeld

20. marts 2011

Sara.

B&J skriver:

Ja det er det....

Vi venter spændt :-)

Anmeld

20. marts 2011

Jibbe

Frej fik de 2 første tænder da han var 6 mdr og 1 uge. Nu er han snart 8 mdr og de to øverste titter vist også snart frem.

Anmeld

20. marts 2011

saxa

Vores datter Yasmin fik sine første 2 tænder omkring de 3mdr.. Oliver fik hans første to da han var 5mdr..

Anmeld

20. marts 2011

FruEllingsen

Marcus fik sin første tand dagen før han blev 9 mdr. og nr. to kom 14 dage senere. nu er han snart 11 mdr, og har stadig kun de to tænder. Det ligner ikke at der er flere på trapperne lige foreløbigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.