Hvornår fik DIT barn sin første tand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2011

Lillefe

lærkes_mor skriver:

Ja hvornår fik dit barn sin første tand?

Jeg har Nor (som jeg lige har købt et læs savlesmække til) som savler helt ekstremt og som INGEN tænder har...

Han blir et år d.7 april.

Storesøster Lærke fik sin første tand da hun var 9 mdr.

Syners han er sent på den, men måske er han ikke så sent alligevel? eller hvad? Min kusines pige blev født med 1 flot tand i munden...

Glæder mig til at læse jeres svar

Ej hvor vildt det har jeg aldrig hørt om at man kan blive født med en tand i munden  Nadia fik sin første da hun var 4½ måned.. men Nilan's har ikke meldt sin ankomst andnu.. tænker hele tiden der da snart må ske noget.. for han er jo 5 måneder i dag.. Men nu må vi se.. det er vist mest normalt når de er omkring 9 måneder mener jeg..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

Sara.

Perl skriver:

Ej hvor vildt det har jeg aldrig hørt om at man kan blive født med en tand i munden  Nadia fik sin første da hun var 4½ måned.. men Nilan's har ikke meldt sin ankomst andnu.. tænker hele tiden der da snart må ske noget.. for han er jo 5 måneder i dag.. Men nu må vi se.. det er vist mest normalt når de er omkring 9 måneder mener jeg..

Ja de var også selv ret overraskede...

Manden så det, men jordemoderen sagde det bare var noget snask... men så blev der lige tjekket nærmere og det var rigtig nok.

Et styk flot tand helt oppe..... Det ser ret spøjst ud... Men har ikke været til gene hverken på pigen  eller moderens bryster :-)

Hun er ½ år nu og har vidst fået nr. 2 og 3 mener jeg.

Anmeld

20. marts 2011

B&J

lærkes_mor skriver:

JA er det ikke også ofte dem i undermunden der titter frem først?

Ja det er det....

Anmeld

20. marts 2011

Koen.

Lærke har lige fået sin første tand her den 14. marts 11 mdr og 3 dage gammel! Selv var jeg 13 mdr da den første tand tittede frem

Anmeld

20. marts 2011

LinLin

David fik de to forreste undermunden da han var 6 mdr + 1 uge. Adam er 6 mdr og 11 dage og har ingen endnu

Anmeld

20. marts 2011

Halbschön

Nicolai var 4mdr nu er han lige rundet de 17mdr og har samlet sig 16tænder Min nevø og niece var over et år

Anmeld

20. marts 2011

Valle81

lærkes_mor skriver:

Jeg har Nor (som jeg lige har købt et læs savlesmække til) som savler helt ekstremt og som INGEN tænder har...

Syners han er sent på den, men måske er han ikke så sent alligevel? eller hvad? Min kusines pige blev født med 1 flot tand i munden...

Godmorgen:0)

Jamen Anton bliver jo lige om lidt 1 år og han har 8 tænder:0) 4 for oven og 4 for neden:0)

Jeg spurgte tandlægen om det ikke var mange tidigt og hun sagde bare - alle børn er forskellige - nogle fødes med tænder og andre får den første når de er 1 1/2 år:0)

Christina

Anmeld

20. marts 2011

monzemussen

christian fik hans første da han var 4 måneder.

Anmeld

20. marts 2011

misslea

lærkes_mor skriver:

Godmorgen....

Min datter fik sine to første tænder samtidig... hun var 4 mdr!

Jeg opdagede helt tilfældigt, at hun havde fået to tænder i undermunden....(der var hun 4 mdr. og 1 uge, så det passer nok meget godt med, at de var brudt frem, da hun var 4 mdr)!!

Vi mærkede intet til det... andet end at hun savlede og puttede alt i munden, men det har hun gjort siden hun var 3 mdr. så vi tænkte ikke så meget over det!

Anmeld

20. marts 2011

2721

Her var lillemanden 8 mdr og han fik de 2 fortænder i undermunden med 1 dags mellemrum

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.