arhh ved I hvad...jeg brokker mig lige her til jer....så er I advaret 
Iza venter jo på en plads i en lille vuggestue, og vi har hele tiden fået at vide, at det bliver her omkring oktober/november hun kan få plads. Hun står nummer 1 på ventelisten og der kommer en plads her 15. november har vi fået bekræftet både af pladsanvisningen og institutionen. I onsdags ringer vi til pladsanvisningen, fordi vi ikke har hørt noget og damen der siger, at pladsen stadig er der, men hun skal lige have ringet til institutionen osv. Vi skulle så ringe i går mandag...hvilket vi gør og hun kan så nu fortælle os, at den plads har hun kommet til at give til en anden
øhhh??? Vi stiller spørgsmålstegn og vil høre hvordan det kan lade sige gøre. Det var en fejl og hun beklagede meget. Der var desværre ikke noget at gøre, da brevet var sendt til de andre
. Det skulle fandme blive løgn - jeg var SÅ gal...så vi valgte at det var Martin, der ringede, fordi jeg bliver så sur at der ikke kommer noget konstruktivt ud af det. Han ringede op igen og hun lovede så denne gang at tale med en jurist omkring om hun kunne trække det tilbage - løgn og latin..det er bare for at lukke munden på ham. Vi skulle så ringe i dag og få svar....Martin ringer så til institutionen og taler med lederen der og hun kommer til at fortælle, at det er en søskende til en i institutionen (der er IKKE søskendegaranti i Københavns kommune, men skal KUN gå efter ventelisten). Ydermere spørger hun ham også om, om han havde en aftale med pladsanvisningen om at få den plads
- aerhhmeen det kan man vist ikke rigtig have - der er jo en venteliste??
Jeg er så harm så harm, for jeg ved jo godt, hvordan det foregår her i København. Jeg har selv siddet som souschef og hørt på, at lederen i institutionen har bedt om specifikke børn og har fået dem uden om ventelisten fra pladsanvisningen - dem, der ikke råber op kommer bagerst i køen. Vi har også råbt op, men åbenbart ikke nok til at få den plads, der er os berettiget i følge ventelisten. Så de slipper ikke og vi har ringet og talt med dem mange gange siden - de har prøvet at tilbyde os en plads i en anden institution?? Men hallo - det kan de da ikke foran alle de andre på ventelisten...øhh, nå nej det er rigtigt
klaphat!
Det er simpelthen endt med, at vi har fået en plads pr. 1. januar i den institution, vi gerne vil have. Det var det bedste pladsanvisningsmutter kunne gøre, og skal vi klage over beslutningen kan vi sende en klage - klagen skal sendes til pladsanvisningen - ha ha ha ha - nej, ved I hvad. Men klage skal de få og så har jeg.....og I må ikke grine
..okay, jo lidt må vi godt...jeg har skrevet til overborgmester Ritt Bjerregaard. Nu må det frem i lyset alt det snyd med de pladser - det er jo almen kendt her i København blandt pædagoger, hvordan det foregår.
For fevlan man skal være om sig for ikke at blive snydt i dagens Danmark da
Anmeld