Søger savlemække til min søn!!!!!!!!!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.532 visninger
26 svar
0 synes godt om
19. marts 2011

Sara.

Hej herinde...

Min søn blir 1 år d. 7 april og han savler bare helt ekstremt og har faktisk altid gjort det...

Vi har 15 savlesmække, men efter han er startet i insti. er det blevet for lidt....

Han kan bare bruge stort set alle på en dag og sikkert flere hvis vi havde...

Søger en der vil sælge mange (min. 8 stk.).... Skriv gerne pris inkl porto!

Gider ikke SKULLE vaske dem alle hver dag for at være sikker på at ha nok til næste dag... Og vi har fælles vaskeri i bunden af vores egendom så deler vakse maskine med 5 andre lejligheder og den er af gode grunde ikke altid fri

Og så er spørgsmål til jer med børn og tænder - begyndte de at savle mere / mindre da de fik tænder??

Nor har endnu ingen tænder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2011

twinboys

Hej herinde...

Min søn blir 1 år d. 7 april og han savler bare helt ekstremt og har faktisk altid gjort det...

Vi har 15 savlesmække, men efter han er startet i insti. er det blevet for lidt....

Gider ikke SKULLE vaske dem alle hver dag for at være sikker på at ha nok til næste dag... Og vi har fælles vaskeri i bunden af vores egendom så deler vakse maskine med 5 andre lejligheder og den er af gode grunde ikke altid fri

Og så er spørgsmål til jer med børn og tænder - begyndte de at savle mere / mindre da de fik tænder??

Jeg har en masse til salg...15 stk. brugte...

Anmeld

19. marts 2011

Ni-ko-li-ne

lærkes_mor skriver:

Hej herinde...

er du på Trendsales? der kan du få 10 for 150kr

Anmeld

19. marts 2011

Sara.

twinboys skriver:

Jeg har en masse til salg...

Hvad skal du ha for dem? og hvor mange :-)

Anmeld

19. marts 2011

Sara.

Ni-ko-li-ne skriver:

er du på Trendsales? der kan du få 10 for 150kr

nej er jeg ikke... kunne være jeg sku overveje det :-) tak for tippet

Anmeld

19. marts 2011

twinboys

Hvad skal du ha for dem? og hvor mange :-)

15 stk. brugte i forskellige farver altså til drenge...

Nogle mere brugte end andre men de kan sagtens bruges endnu...

Anmeld

19. marts 2011

Sara.

twinboys skriver:

15 stk. brugte i forskellige farver altså til drenge...

Nogle mere brugte end andre men de kan sagtens bruges endnu

Hvad vil du gerne ha for dem inkl porto? :-) Gør mig ikke noget at de er brugte.... bare de holder savlen ude..

Anmeld

19. marts 2011

L.J.L

lærkes_mor skriver:

Hej herinde...

jeg har også en hel del smække som min dreng ikke længere bruger kan først lige tjekke hvor mange der er i morgen, men sig til hvis du er interesseret i flere smække.

Han savler nok så ekstremt fordi der er flere tænder på vej, så snart de første er kommet fortager savlen sig, og bliver mindre for hver tand der kommer, sådan har det ihvertfald været her.

Anmeld

19. marts 2011

twinboys

lærkes_mor skriver:

Hvad vil du gerne ha for dem inkl porto? :-) Gør mig ikke noget at de er brugte.... bare de holder savlen ude..

De kan ses her... hvad siger du til 50kr +porto

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. marts 2011

Sara.

linselouise skriver:

jeg har også en hel del smække som min dreng ikke længere bruger kan først lige tjekke hvor mange der er i morgen, men sig til hvis du er interesseret i flere smække.

Han savler nok så ekstremt fordi der er flere tænder på vej, så snart de første er kommet fortager savlen sig, og bliver mindre for hver tand der kommer, sådan har det ihvertfald været her.

Tak for dit svar også...

Hvis jeg køber de 15 fra twinboys så håber jeg lidt at det vil være nok?

Åh lyder godt at det stopper mere og mere når der kommer tænder.. håber det også er sådan her! Min datter har aldrig savlet rigtigt så det er helt nyt... nyt og nyt.. han har jo snart gjort det et år... Håber de tænder snart vil tiite frem så :-)

Tak for dit svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.