Doo doo-bamse, nogen erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2011

LR85

Zette skriver:

men er det ikke en dreng du har? Den er som ny så hvis du vil forhandle billig pris på den skal du nok finde en anden Min koster 200 kr. 

jo det er en dreng jeg har, men på det punkt med en bamse der skal hjælpe os alle med a få bedre søvn, er farven det mindst vigtige.

jeg tænker lidt over det med prisen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2011

Mor Christa

godaften! Nu har jeg ikke lige læst resten af tråden, så ved ikke om det er blevet forslået ;P Men på min smartphone har jeg sådan et program der hedder "baby snooze".. Det kan man downloade. Så kan man sætte "vacuum" på, og så kommer der sådan en konstant lyd. Man kan selv indstille varighed og hvilke lyde der skal komme. lPå min søn har støvsuger-lyden virket SUPER SUPER godt. Hvis han ikke rigtig kan finde ro, så tænder jeg for lyden og ligger den oven på hans dyne.. Så går der ikke 2 minutter så sover han. Det er et meget billigt alternativ. og herjemme fungerer det bare super.
Man kan også downloade noge lign. til sin iphone eller ipod hvis man ikke har smartphone (: .. Så hvis du har enten iphone, ipod eller smartphone kan dette VIRKELIG anbefales !!

Knus

Anmeld

19. marts 2011

smokin

louiseandersen85 skriver:

jo det er en dreng jeg har, men på det punkt med en bamse der skal hjælpe os alle med a få bedre søvn, er farven det mindst vigtige.

jeg tænker lidt over det med prisen

Helt iorden. Du kan bare skrive.  

Anmeld

20. marts 2011

LR85

MissChrista skriver:

godaften! Nu har jeg ikke lige læst resten af tråden, så ved ikke om det er blevet forslået ;P Men på min smartphone har jeg sådan et program der hedder "baby snooze".. Det kan man downloade. Så kan man sætte "vacuum" på, og så kommer der sådan en konstant lyd. Man kan selv indstille varighed og hvilke lyde der skal komme. lPå min søn har støvsuger-lyden virket SUPER SUPER godt. Hvis han ikke rigtig kan finde ro, så tænder jeg for lyden og ligger den oven på hans dyne.. Så går der ikke 2 minutter så sover han. Det er et meget billigt alternativ. og herjemme fungerer det bare super.
Man kan også downloade noge lign. til sin iphone eller ipod hvis man ikke har smartphone (: .. Så hvis du har enten iphone, ipod eller smartphone kan dette VIRKELIG anbefales !!

Knus

haha, ja det var smart.

Nu har jeg desværre ikke Iphone eller noget i den stil, men tak for dit råd. Om ikke andet kan jeg huske det til en dag hvor bliver lidt mere moderne (har virkelig en gammel telefon )

Anmeld

21. marts 2011

BabyNilas

louiseandersen85 skriver:

det med a bruge den fra nyfødt. Nu er drengen her jo 13 måneder.

men det er bare en krig a få ham til a falde til ro i sin seng, men LIGE så snart vi lægger os med ham, falder han til ro.

er efterhånden lidt desperat, så tænker a ahn måske kan falde lidt til ro, også der midt om natten når han små vågner en gang i timen. ( det er virkelig hårdt på 6. måned stadig a skulle op, ud a sengen og ind til ham en gang i timen hele natten )

nogen siger den er høj, kan den omvendt risikere a vække barnet?

Ja jeg kan godt følge dig og det er helt sikkert et forsøg værd.

Du kan skrue op og ned for lyden, og det smarte er at den starter af sig selv hvis barnet siger lyde (fx. græder eller snakket) og hvis man puffer til bamsen. Så jeg kan godt forstå du til forsøge.

Anmeld

21. marts 2011

JustinsMoar

Jeg er næsten 99,9 % sikker på at et 13 mdr. gammelt barn har glemt alt om lyden i livmoderen, og derfor tror jeg ikke den vil hjælpe jer!

Man anbefaler at DooDoo bruges fra fødslen, for at få det mest optimale resultat!

Anmeld

21. marts 2011

Hasselnødden

Vi har også en Doo Doo og den har kun været tændt få gange i løbet af hans nuværende 1 år og 2 måneder. Vi har ikke benyttet os af den, men den ser da sukkersød og dejlig ud som den ligger der og sover i hans hovedende af tremmesengen. Batteriet har vi taget ud. det ligger vist bare i hans træbænk hvor alt det andet legetøj også ligger

Hvad med vuggevisen.dk? Den ultimative vuggevise - du kan gå ind og lytte til den og så bare forestille dig at den synger dit barns navn istedet for. Jeg vandt den på fb og den er bare smuk og beroligende

Mmm.. apropos, så havde vores søn det også sådan i nogen tid over flere måneder at vi skulle op om natten og det skal vi nu stadigvæk men vi er nede på een gang..  og det viste sig at det ur der har stået inde hos ham i vindueskarmen, det er sådan en stor rund blå kat fra Tiger, der stod og tikkede der kan have forstyrret hans nattesøvn. Mørklægningsgardiner har vi også og når han kommer i seng sørger vi for at dække alt lysende til, f.eks. stik-beholderen i hjørnet dækker vi med en stor sofapude og babyalarmens lys dækker vi med en bamse og siden da - plus vi har flyttet hans seng til indenfor døren istedet, så har han sovet meget roligere end tidligere. Så prøv jer måske lidt frem med at gennemgå hans værelse for forstyrrende ting, roker lidt rundt - selv på lidt plads, kan der gøres forskellige ting  Måske er det det der skal til og ellers må I bare nusse videre med ham om natten, han kan have brug for jeres nærværelse for at føle sig tryggere eller roligere. Han gør det ihvertfald ikke for at genere jer  Op med håbet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.