Doo doo-bamse, nogen erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.947 visninger
16 svar
0 synes godt om
19. marts 2011

LR85

Denne såkaldte 'Doo doo-bamse' skulle simulere moderes hjertrytme og andre lyde som barnet kender maven af, og derved berolige barnet.

Er der nogen der kender den, kan anbefale eller vil fortælle om hvordan i bruger den og lign?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2011

smokin

louiseandersen85 skriver:

Denne såkaldte 'Doo doo-bamse' skulle simulere moderes hjertrytme og andre lyde som barnet kender maven af, og derved berolige barnet.

Er der nogen der kender den, kan anbefale eller vil fortælle om hvordan i bruger den og lign?

Jeg har en der aldrig er blevet brugt - den kan du da købe. Det er til en pige. Den er lyserød med striber. Malou havde ikke interesse for den overhovedet og den beroligede hende ikke. Så den har bare siddet i hendes reol og samlet støv. Men har læst om andre herinde der har haft glæde af den. Så det er vel en temperamentssag.

Anmeld

19. marts 2011

Kaufie

Vi har også en, der kun har samlet støv. Jeg synes den larmer - der bliver en rungende stilhed når den stopper. Og så går den igang ved at jeg hoster, selvom den stod i vuggen ved siden af min seng. Den burde kunne skues helt ned i volumen.... Og melodierne er forfærdentlige!

Anmeld

19. marts 2011

LR85

Zette skriver:

Jeg har en der aldrig er blevet brugt - den kan du da købe. Det er til en pige. Den er lyserød med striber. Malou havde ikke interesse for den overhovedet og den beroligede hende ikke. Så den har bare siddet i hendes reol og samlet støv. Men har læst om andre herinde der har haft glæde af den. Så det er vel en temperamentssag.

nu er der jo lidt dårlige anmeldelser fra jer to der har skrevet, så jeg vil gerne købe den, men bestemt for meget billige penge, da den måske bliver en fiasko som i to beskriver.

hvor bor du og hva sys du selv er en fair pris. Bor selv i kbh.

Anmeld

19. marts 2011

BabyNilas

Vi har en til vores lille dreng og han er rigtig glad for den. Han falder rigtig til ro. Jo man kan godt hører lyden, men igen må jeg sige at efter vores dreng på 4 måneder er flyttet til hans eget værelse savner jeg faktistk lyden for den fik også mig til at falde i søvn.

Jeg kan klart anbefale den, men den skal bruges lige fra starten så babyen kan huske lyden fra mors mave.

Anmeld

19. marts 2011

mth1987

Vi havde en og den blev brugt rigtigt meget. Den virkede perfekt til vores datter.Men det jo meget forskelligt fra bar til barn.Da hun var helt lille sov hun hos os og lagde hende samtidig med vi gik i seng og vi blev sgu helt vant til lyden det var så afslappende at falde i søvn til

Anmeld

19. marts 2011

bullerbassen

Vi havde den til Silas - han var meget urolig som spæd og bestemt ikke meget for at sove.

Købe sådan en doo doo bamse ( var ski så lang ude ) og må sige her hjalp den altså - vi fik en dreng som blev faldt en smule mere til ro . Så her havde den god effekt.

Anmeld

19. marts 2011

LR85

Vi har en til vores lille dreng og han er rigtig glad for den. Han falder rigtig til ro. Jo man kan godt hører lyden, men igen må jeg sige at efter vores dreng på 4 måneder er flyttet til hans eget værelse savner jeg faktistk lyden for den fik også mig til at falde i søvn.

Jeg kan klart anbefale den, men den skal bruges lige fra starten så babyen kan huske lyden fra mors mave.

det med a bruge den fra nyfødt. Nu er drengen her jo 13 måneder.

men det er bare en krig a få ham til a falde til ro i sin seng, men LIGE så snart vi lægger os med ham, falder han til ro.

er efterhånden lidt desperat, så tænker a ahn måske kan falde lidt til ro, også der midt om natten når han små vågner en gang i timen. ( det er virkelig hårdt på 6. måned stadig a skulle op, ud a sengen og ind til ham en gang i timen hele natten )

nogen siger den er høj, kan den omvendt risikere a vække barnet?

Anmeld

19. marts 2011

MissTooze

Emma har haft sin lige siden hun blev født og den har bare været så god for os! Vi brugte hjertelyden de første mange måneder  og er nu gået over til melodierne og begge dele hjælper hende med at falde til ro og falde i søvn

Anmeld

19. marts 2011

smokin

louiseandersen85 skriver:

nu er der jo lidt dårlige anmeldelser fra jer to der har skrevet, så jeg vil gerne købe den, men bestemt for meget billige penge, da den måske bliver en fiasko som i to beskriver.

hvor bor du og hva sys du selv er en fair pris. Bor selv i kbh.

men er det ikke en dreng du har? Den er som ny så hvis du vil forhandle billig pris på den skal du nok finde en anden Min koster 200 kr. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.