Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja og pisse træls... men jeg lærer aldrig at sy så nu sælger jeg min symaskine som næsten ikke er blevet brugt...
Mærke Eva Royal 3000
I original kasse
Kom med bud...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvad mon det vil koste at sende den!?
Stine og Lisa.
twinboys skriver: Ja og pisse træls... men jeg lærer aldrig at sy så nu sælger jeg min symaskine som næsten ikke er blevet brugt... Mærke Eva Royal 3000 I original kasse Kom med bud...
hvad tænker du som mindste pris??
Hvad har du tænkt med prisen ???
Lærer ALDRIG at sy.... Du sagde jo også: "Jeg lærer ALDRIG at lave kage", hi hi, og det er du da ret god til nu Det var bare lidt sødt ment "søndagsmobning"
Tilmeldt skriver: Hvad mon det vil koste at sende den!? Stine og Lisa.
vil tro mellem 75 og 100kr
CVVE skriver: hvad tænker du som mindste pris??
Kom endelig med et bud... ny pris var 2999kr og vil bare gerne sælge den til en der får glæde af den...
kun brugt 3-4 gange
Fru Dinesen skriver: Hvad har du tænkt med prisen ???
Dot D skriver: Lærer ALDRIG at sy.... Du sagde jo også: "Jeg lærer ALDRIG at lave kage", hi hi, og det er du da ret god til nu Det var bare lidt sødt ment "søndagsmobning"
Smiler mig at sy... nope... caspers moar skulle lære mig det... derfor købte jeg den... men det nåede vi desværre ikke
årh ville ønske jeg havde råd lige nu :-S vil så gerne ha min egne i stedet for at låne svigermors konstant..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128