BM, for s***n!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

346 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. oktober 2008

Tynen

Nu blev jeg jo nødt til at se den film du skrev om den anden dag.
Hvor er den altså bare MEGA klam (og MEGA underlig.)

Får det dårligt helt ind i hjertet over det hun gør mod sit barn!
Tænk, at der rent faktisk er mennesker der gør sådanne ting fordi de ikke kan rumme mere.
Puha!
Specielt det med altanen ramte .. Ja, og så det med badekarret.

Ville lige nævne at jeg nu havde fået den set - Og aldrig gør det igen!
Kan slet ikke få den ud af systemet nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2008

BellaT

Yiiaks. Jeg kender godt det med at en film eller noget andet man har set sidder fast. For evigt, tror jeg
På HF skulle vi se en autentisk film med en lille pige der hed Sybill. Pyha, de billeder sidder der stadig. Er det mon den du har set? Den handler ihvertfald også om en syg mor og hendes barn. Men nej, jeg husker ikke noget om altan eller badekar.. Så det er nok ikke den alligevel.

Knus fra Helle...

Anmeld

13. oktober 2008

birgittemarie

I KNOW!!!
Verdens underligste ækle film, som jeg i hvert fald heller aldrig skal se igen!! Den med altanen gik også lige i æggestokkene på mig! Også hele hendes tomme lejlighed med taskerne og grise-belysningen og ØØØV!! Det allerværste der skete var der, hvor hun var gået i bad efter at have puttet den lille stakkel og så græder hun igen og hun farer ind og finder ud af, at hun har lavet i bleen og den måde hun flår bleen af den stakkels baby og lader hende ligge der med beskidt mås!! Nej, hvor kunne jeg ikke holde ud at se på det. Jeg havde blokeret følelsesmæssigt, da hun endelig gik ud og gjorde det unævnelige, hun nu gjorde til sidst.

Kors, hvor får jeg helt kvalme af at tænke på den igen nu! Jeg kunne slet ikke tie stille, imens jeg så den. Jeg sad bare og hadede hende og skældte ud og jeg prøvede ellers virkelig at sætte mig ind i hendes følelser, men det mislykkedes stygt. Jeg syntes bare, hun var den værste lille, selvoptagede bæhat, der nogensinde havde betrådt denne jord og jeg havde lyst til at pine og slå hende!

Heldigvis var resten af filmen så absurd, at det var svært at leve sig ordentligt ind i den og det var da lykkeligt, for ellers tror jeg, jeg skulle have været indlagt med en eller anden form for mentalt sammenbrud bagefter...

En hel anden ting er, at jeg næsten havde lyst til at melde de forældre, der havde ladet deres stakkels små babyer spille Daisy i den her film for børnemishandling.
Nøj, hvor kunne jeg ikke have klaret at have stået ved siden af og se den onde kælling behandle mit grædende barn sådan! Jeg ville have faret hen og klappet hende en!

Knus fra Birgitte - nu svært opildnet!

Anmeld

14. oktober 2008

Tynen

Først: Så hedder filmen Daisy Diamond.
Jeg hader, hader, hader sådan nogle film.. Altså når de omhandler børn og dyr.
Og selvom jeg VIDSTE at BM sagde den var styg, ser jeg alligevel mig selv stå og scanne den ind fordi jeg skal se om det nu også kan være så slemt
Så kan jeg fandme lære det.

Og ja! Lige præcis!!
Hvem f**** kan stå og se på at hun tvangsfodrer sit barn mens det bare skriger og vrider sig væk.
Det gjorde ondt helt ind i hjertet på mig.
De forældre der har udlånt sit barn fatter jeg bare ikke.
Jeg prøvede ellers at bilde mig ind at de havde klippet en masse eller noget, så barnet ikke var med hele vejen, men det passer jo ikke.
Man ser jo at hun råber HOLD KÆFT! ind i hovedet af det.
Ungen må have været skrækslagen.

Og lige den scene hvor barnet har skidt og hun flår bleen af, havde jeg lykkeligt glemt.
Det kunne jeg næsten ikke holde ud at se på.
Stakkels barn!

Det værste er at jeg slet ikke fik ondt af moderen da hun fortalte hendes historie om voldtægten og forældrene der ikke ville kendes ved hende

Jeg kan jo slet ikke stoppe igen!!!
En god ting er dog, at Stella har fået så mange mysser efter den film.

Anmeld

14. oktober 2008

birgittemarie

"Det værste er at jeg slet ikke fik ondt af moderen da hun fortalte hendes historie om voldtægten og forældrene der ikke ville kendes ved hende "

Harh mand, det gjorde jeg i hvert fald heller ikke!! Hun var simpelthen så gennem-usympatisk, at jeg bare havde lyst til at knibe hende hårdt og kradse i hende, så jeg sad bare og godtede mig og råbte HARH, da hun fortalte det...

Men jeg synes også, at hendes figur var så åndsvagt uresalistisk på alle andre tidspunkter, end når hun mishandlede det stakkels barn.
Så forøvrigt til min lettelse, at der heldigvis var 7 eller 8 babyer om at spille Daisy, men stadigvæk. At blive skreget sådan i hovedet af en fremmed tosse, burde være rigeligt stof til fremtidige traumer. Og tænke så på, hvor mange gange, de mon har skullet skyde samme scene! Og hvordan de har skullet få babyen til at græde før scenerne også...
Jeg fatter overhovedet heller ikke, hvad der sker for de forældre, der siger ja til at lade deres 4 måneder gamle babyer stå model til sådan noget tortur! Nøj, hvor var det sygt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.