mit problem ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.335 visninger
15 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. marts 2011

Anonym trådstarter

heey allesammen, jeg er en ung pige .. jeg ved godt at folk mener jeg ser godt ud. Men det fiser ikke rigtig ind .. har det rigtig dårligt med mig selv, ja kan ikke lide mit udsende og jeg er meget misundelig på tøser jeg mener ser bedre ud end mig. Jeg bliver fx. ked af det, hvis mig og kæresten ser en film hvor der kommer en helt vildt lækker tøs frem og tænker straks '' hvad mon han tænke nu '' undlader at gå visse steder pga. udsende.. og kan ikke lide at være på stranden da der jo er mange lækre kroppe, hvilket jeg ikke synes jeg har (er dog normal tynd) og specielt ikke med kæresten, det kan jeg slet ikke holde ud, han må gerne gøre det han har lyst til men så vil jeg helst ikke være der imens, så kan jeg få lov til at være ked af det et andet sted, uden at ødelægge noget for nogen ..

Hvad er der galt med mig hvad kan jeg gøre for at få det bedre??  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2011

Anonym trådstarter

19. marts 2011

H+S Skjolgborg.

Jeg tro meste det er din selvtilid der er lidt nede.

Jeg hved ikke helt hva du skal gøre men syntes du skal prøve af snakke med din læge om det.

Henriette

Anmeld

19. marts 2011

Anonym trådstarter

Henriette1976 skriver:

Jeg tro meste det er din selvtilid der er lidt nede.

Jeg hved ikke helt hva du skal gøre men syntes du skal prøve af snakke med din læge om det.

Henriette

med min læge? hvorfor? 

Anmeld

19. marts 2011

Sphynxlover

eller en psykolog som kan hjælpe dig med at pifte dit selvværd lidt op

Anmeld

19. marts 2011

Anonym trådstarter

Sophie26 skriver:

det har jeg da slet ikke råd til 

hvordan ville han kunne det? 

Anmeld

19. marts 2011

Mor til Mike

Du kan måske lide af BDD. 

Ellers kan det være dit selvværd, tror måske bare du har brugt for hjælp til at indse at du er god nok som du er, måske noget psykologhjælp. Mange piger lider slemt af lavt selvværd, og det kan påvirke hele deres verden pga det. Men synes du skal kontakte din læge, og høre hvad de synes du skal gøre ved det. Hvis du får den rette hjælp er jeg sikker på det nok skal blive bedre. ¨

Anmeld

19. marts 2011

Anonym trådstarter

Misselbek skriver:

Du kan måske lide af BDD. 

Ellers kan det være dit selvværd, tror måske bare du har brugt for hjælp til at indse at du er god nok som du er, måske noget psykologhjælp. Mange piger lider slemt af lavt selvværd, og det kan påvirke hele deres verden pga det. Men synes du skal kontakte din læge, og høre hvad de synes du skal gøre ved det. Hvis du får den rette hjælp er jeg sikker på det nok skal blive bedre. ¨

jaa, det ødelægger nemlig rigtig meget for mig :/ .. 

jeg tør faktisk slet ikke snakke med min læge om det. Det er et meeeeeget ømt emne for mig! har snakket om det med min kæreste og hans forældre og de er også de ENESTE der overhovedet ved det, og jeg STORTUDEDE foran dem, og det synes jeg egentlig også var meget pinligt (er langt fra en tudeperson) .. 

Anmeld

19. marts 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

jaa, det ødelægger nemlig rigtig meget for mig :/ .. 

jeg tør faktisk slet ikke snakke med min læge om det. Det er et meeeeeget ømt emne for mig! har snakket om det med min kæreste og hans forældre og de er også de ENESTE der overhovedet ved det, og jeg STORTUDEDE foran dem, og det synes jeg egentlig også var meget pinligt (er langt fra en tudeperson) .. 

Ja men det kan ødelægge endnu mere for dig hvis du ikke gør noget ved det, så må du tage din kæreste med som kan støtte dig når det er så hårdt. Tror også du får det bedre ved at andre ved det, det er hårdt at gå med selv, og selvom de nærmeste ved det, har man også brug for at fortælle andre det, det letter virkelig! Og en læge vil kunne hjælpe dig, og snakke med dig, og han vil nok kunne fortælle dig hvad der egentlig er i vejen med dig, for lider du af fx BDD, bliver det KUN værre jo længere tid det får lov til at styre dig. 

Anmeld

19. marts 2011

H+S Skjolgborg.

Sophie26 skriver:

Nemlig.Me så er det også lige forbi lægen første også vide..

Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.