Så fik vi dommen over Silja's motorik..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2011

Milka

Skouboe skriver:

Ja ikke? Det tænkte jeg faktisk også på.

Silja er nogle måneder fra brættet endnu så det haster ikke, men det er da helt sikkert noget der vil hjælpe hende.

Det er jo en fys, der har evalueret hende (børnelægen henviste os sidst vi var der) og givet os øvelserne og hvis vi ikke ser resultater meget hurtigt, så må vi jo selv tage hende afsted.

Problemet er ikke så meget at det er rocker-dyrt - selvom det naturligvis også betyder noget fordi jeg er på dagpenge - men også at jeg ikke kan finde en i nærheden, hvilket betyder at vi så evt kommer til at skulle køre til kbh hver gang, og Silja er ikke på nogen måde tilhænger af at køre bil..

vi var kun til børnefyssen én gang. det kostede 700 kr og hun sendte mig efterfølgende en laaang vurdering af liljas motorik samt en træningsplan med nogle helt specifikke (og lidt mærkelige) ting vi skulle gøre. hun vurderede at der ikke ville gå mere end 2-3 uger før lilja ville begynde at kravle, hvilket hun også gjorde.

efter det gik vi til mange kontroller på hvidovre hospital, men var som sagt kun til børnefyssen den ene gang, og det var penge godt givet ud mens vi ventede på at hospitalet fik tid til os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

Skouboe

Milka skriver:

vi var kun til børnefyssen én gang. det kostede 700 kr og hun sendte mig efterfølgende en laaang vurdering af liljas motorik samt en træningsplan med nogle helt specifikke (og lidt mærkelige) ting vi skulle gøre. hun vurderede at der ikke ville gå mere end 2-3 uger før lilja ville begynde at kravle, hvilket hun også gjorde.

efter det gik vi til mange kontroller på hvidovre hospital, men var som sagt kun til børnefyssen den ene gang, og det var penge godt givet ud mens vi ventede på at hospitalet fik tid til os

Hvilken fys brugte du?

Anmeld

20. marts 2011

Milka

Skouboe skriver:

Hvilken fys brugte du?

http://www.boernefyssen.dk/

Anmeld

21. marts 2011

Jules

Krydser for din skønne pige.... Der er jo ikke noget at sige til at hun er lidt bagefter med alt det hun har været igennem! 

Anmeld

21. marts 2011

Skouboe

Jules skriver:

Krydser for din skønne pige.... Der er jo ikke noget at sige til at hun er lidt bagefter med alt det hun har været igennem! 

Tak

Anmeld

22. marts 2011

oo

puha! jeg kan dælme godt forstå det lige var lidt af et slag!! men det er jo godt at hun mener det kan rette sig! så må I bare klø på med øvelserne

Anmeld

22. marts 2011

Skouboe

Tjuhl skriver:

puha! jeg kan dælme godt forstå det lige var lidt af et slag!! men det er jo godt at hun mener det kan rette sig! så må I bare klø på med øvelserne

Vi er i gang Selvom frøknen ikke er helt tilfreds med det..

Anmeld

22. marts 2011

oo

Skouboe skriver:

Vi er i gang Selvom frøknen ikke er helt tilfreds med det..

nej men det må også være supertræls hvis det fx "gør ondt" eller noget når I laver øvelserne. men på den anden side, så nytter det jo heller ikke noget at give op. og nu er du jo slet ikke en mor der giver op, så silja kan ligeså godt vænne sig til at "stræk og bøj" er vejen frem i verden

Anmeld

22. marts 2011

Skouboe

Tjuhl skriver:

nej men det må også være supertræls hvis det fx "gør ondt" eller noget når I laver øvelserne. men på den anden side, så nytter det jo heller ikke noget at give op. og nu er du jo slet ikke en mor der giver op, så silja kan ligeså godt vænne sig til at "stræk og bøj" er vejen frem i verden

Hun skal jp lave noget og arbejde med muskler, der ikke er vant til at lave noget, så hun puster og stønner.. i går bed hun mig i fingeren... og hun er begyndt at skule til mig, når jeg kommer med min "Så, min skat, så skal vi lave noget" stemme...

Men det går fremad, og nu kontakter jeg en fys og får en grundigere evaluering end den hospitalet.. og så må hun gerne skule...

Anmeld

23. marts 2011

Ida.

Skouboe skriver:

Hun skal jp lave noget og arbejde med muskler, der ikke er vant til at lave noget, så hun puster og stønner.. i går bed hun mig i fingeren... og hun er begyndt at skule til mig, når jeg kommer med min "Så, min skat, så skal vi lave noget" stemme...

Men det går fremad, og nu kontakter jeg en fys og får en grundigere evaluering end den hospitalet.. og så må hun gerne skule...

Mon ikke det hurtigt kommer til at gå fremad - planen lyder i hvert fald ...nå ja løsningsorienteret og I har det jo med at kunne arbejde jer godt ud af diverse kriser. Og taget i betragtning, hvor meget Silja har været igennem i sit korte liv, så er der vist ikke noget at sige til, at hun er lidt bagud rent motorisk!

Hehe og så synes jeg, det er lidt skægt, at hun skuler af dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.