Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Åh kan virkelig ikke huske hvad det hedder. Det er jo lidt tid siden efterhånden. Men skal da nok vende tilbage hvis jeg kommer på det
Åh kan virkelig ikke huske hvad det hedder. Det er jo lidt tid siden efterhånden. Men skal da nok vende tilbage hvis jeg kommer på det
Aaarh så ikke at tråden her er fra marts
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tina&Daniel skriver: Siger bare 'jeg bløder' eller 'jeg har mens'Men har hørt om 'malere i opgangen'
Siger bare 'jeg bløder' eller 'jeg har mens'Men har hørt om 'malere i opgangen'
Hahahaha, malere i opgangen lyder på en gang pænt - men klamt
Synes faktisk selv at menstruation lyder ulækkert
Hvorfor ved jeg ikke, men har også problemer med (undskyld min ligefremme udtalelse) at sige ordet klitoris f.eks. Tror bare det ligger forkert il mig at sige
her er det bare "den dårlig tid på måneden", det er på eget ansvar....
hehe.. før da jeg bode ved min x.. var det.. tuttelus er syg... tuttelus var udgaven for min .XXXXX bib:::: så hun var syg...
tuttelus kom faktisk fra tejnefilem aristokat hvor den lille vild mis heder sådan hehe :0) lige nu med mine nye fyr heder det ikke noget for jeg har ikke haft det mens jeg har været sammen med ham for blev gravid efter 14 dage..
Jeg tror ikke vi kalder det så meget. Men jeg kan huske at vi havde det sjovt i "folkeren", der skulle det hedde noget klamt, og jo værre jo bedre!
Periode sovs. Rødbede skede.
Herhjemme hedder det bare " Lady days"
Kender en, som ikke fik ondt og blødt kun i 3 dage, kan godt forstå hun kaldte det menstruationen...
Jeg kalder det lort, da det er noget lort for mig Får virkelig ondt og føler mig syg hver gang... total nederen.
Jeg behøver slet ikke kalde det noget for jeg har det ikke...så skønt...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128