Sjove navne til...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.724 visninger
50 svar
0 synes godt om
18. marts 2011

Anonym trådstarter

Her forleden var der en tråd om hvad folk kaldte deres kønsdele og så kom jeg til at tænke på hvad folk kalder deres menstruation? For der er godt nok også nogle sjove titler derude, men kan selvfølgelig ikke lige komme på noget nu... Men byd ind 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

Palaja

Hi hi... Jamen her siger jeg som regel bare at jeg har besøg af den australske præmiereminister... Øhh, ved ikke helt hvorfor og hvad det kommer af  Har i øvrigt besøg af ham nu, efter en skøn pause på 1 år og 3 mdr. Kunne nu godt have undværet ham lidt endu....

Anmeld

18. marts 2011

Anonym trådstarter

Palaja skriver:

Hi hi... Jamen her siger jeg som regel bare at jeg har besøg af den australske præmiereminister... Øhh, ved ikke helt hvorfor og hvad det kommer af  Har i øvrigt besøg af ham nu, efter en skøn pause på 1 år og 3 mdr. Kunne nu godt have undværet ham lidt endu....

HAHAHAHA Den har jeg aldrig hørt før!

Anmeld

18. marts 2011

Benjamins'mor

Jeg kalder det ''det røde'', min kæreste siger bare jeg bløder.

Anmeld

18. marts 2011

Frøken J.

Siger jeg har menstruation eller menses Kan huske da jeg gik i folkeskolen da alle synes det var mega pinligt at sige menstruation, men jeg var sku ligeglad! 

Anmeld

18. marts 2011

Lou87

Mange forskellige kaldenavne her.. men det mest "lortet" her

Ellers er der da nævnt: den røde baron er på besøg, ondskaben er her, menses, mens, menstration,  osv

Anmeld

18. marts 2011

Stumpen

"Det røde", "lort", "mens" eller "russere på besøg"

Anmeld

18. marts 2011

lucas<3

jeg siger det sjælent men hvis jeg så endelig siger det til min kæreste så siger jeg bare jeg har mit lort..

Anmeld

18. marts 2011

lucas<3

jeg siger det sjælent men hvis jeg så endelig siger det til min kæreste så siger jeg bare jeg har mit lort..

Anmeld

18. marts 2011

Bare mig..

Enten at jeg "bløder", eller også "mit lort". Tror måske, at det er de mest normale ord for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.