Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Her forleden var der en tråd om hvad folk kaldte deres kønsdele og så kom jeg til at tænke på hvad folk kalder deres menstruation? For der er godt nok også nogle sjove titler derude, men kan selvfølgelig ikke lige komme på noget nu... Men byd ind
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hi hi... Jamen her siger jeg som regel bare at jeg har besøg af den australske præmiereminister... Øhh, ved ikke helt hvorfor og hvad det kommer af Har i øvrigt besøg af ham nu, efter en skøn pause på 1 år og 3 mdr. Kunne nu godt have undværet ham lidt endu....
Palaja skriver: Hi hi... Jamen her siger jeg som regel bare at jeg har besøg af den australske præmiereminister... Øhh, ved ikke helt hvorfor og hvad det kommer af Har i øvrigt besøg af ham nu, efter en skøn pause på 1 år og 3 mdr. Kunne nu godt have undværet ham lidt endu....
HAHAHAHA Den har jeg aldrig hørt før!
Jeg kalder det ''det røde'', min kæreste siger bare jeg bløder.
Siger jeg har menstruation eller menses Kan huske da jeg gik i folkeskolen da alle synes det var mega pinligt at sige menstruation, men jeg var sku ligeglad!
Mange forskellige kaldenavne her.. men det mest "lortet" her Ellers er der da nævnt: den røde baron er på besøg, ondskaben er her, menses, mens, menstration, osv
"Det røde", "lort", "mens" eller "russere på besøg"
jeg siger det sjælent men hvis jeg så endelig siger det til min kæreste så siger jeg bare jeg har mit lort..
Enten at jeg "bløder", eller også "mit lort". Tror måske, at det er de mest normale ord for det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128