Av min mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2011

Dinna88

Carina1977 skriver:

Ja nemlig....hvis der er en gud, hvorfor sørgede han så ikke for at udstyre os med en knap, som vi kunne tænde og slukke for? Så kunne vi tænde for den, når vi ville have børn, og slukke for den igen, når man ikke skulle have nogen

Jaaa heldigvis har jeg fået overstået de første 19-20 år med mens. Så mangler jeg bare lige omkring 20 år mere....så jeg er halvvejs. Du kunne jo bare være blevet født noget før haha  

Det er fordi der ikke findes en gud, muhahahhaha. Ej. Ja. Det kunne sgu være smart!  Den ville jeg godt være i besiddelse af!

Hm, hm, hm. Det skulle du måske lige have sagt til min mor da hun var 25, eller noget Mener hun var 32 da hun fik mig! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

Carina1977

Dinna88 skriver:

Det er fordi der ikke findes en gud, muhahahhaha. Ej. Ja. Det kunne sgu være smart!  Den ville jeg godt være i besiddelse af!

Hm, hm, hm. Det skulle du måske lige have sagt til min mor da hun var 25, eller noget Mener hun var 32 da hun fik mig! 

Ja nu er jeg ikke troende eller noget....så det er sikkert rigtigt hehe

Jamen på den anden side, hvis du var født 10 år før, så havde du nok ikke været sammen med din kæreste. Se, det ville jo ikke være så godt  

Anmeld

18. marts 2011

Dinna88

Carina1977 skriver:

Ja nu er jeg ikke troende eller noget....så det er sikkert rigtigt hehe

Jamen på den anden side, hvis du var født 10 år før, så havde du nok ikke været sammen med din kæreste. Se, det ville jo ikke være så godt  

Hehe, det er jeg nemlig heller ikke!

Oh, du har fat i noget. Så vil jeg hellere døje med mens. i flere år endnu, end at undvære ham!

Anmeld

18. marts 2011

Carina1977

Dinna88 skriver:

Hehe, det er jeg nemlig heller ikke!

Oh, du har fat i noget. Så vil jeg hellere døje med mens. i flere år endnu, end at undvære ham!

Nemlig  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.