Av min mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.194 visninger
13 svar
0 synes godt om
18. marts 2011

Carina1977

Har lige fået min første menstruation, efter jeg jo fik den der udskrabning for 1 måneds tid siden.

Faktisk er min krop blevet helt normal igen. Jeg havde min ægløsning for et par uger siden, og fik så min menstruation idag. Så det var hurtigt det faldt på plads igen.

Havde bare helt glemt, hvor ondt det gør at have menstruation  Av for den da!  men så er det jo som det plejer at være

Jeg håber så at den holder sig til de der 5 dage, som den tidligere gjorde.

Døjer i andre også med meget kraftige mens-smerter? Jeg bliver i hvert fald nødt til, at proppe mig med smertestillende de første par dage, for ellers kan jeg ikke være til.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

Dinna88

Det lyder forfærdeligt...

Jeg er desværre en af dem der slipper udenom, dog har jeg kontant ubehag lige ved livmoderen, der i den ene side. Men, engang i mellem får jeg det som om min mave kramper, men det er så det. Det går hurtigt væk igen. Men det der konstante ubehag kan blive rigtig slemt!

Anmeld

18. marts 2011

Carina1977

Dinna88 skriver:

Det lyder forfærdeligt...

Jeg er desværre en af dem der slipper udenom, dog har jeg kontant ubehag lige ved livmoderen, der i den ene side. Men, engang i mellem får jeg det som om min mave kramper, men det er så det. Det går hurtigt væk igen. Men det der konstante ubehag kan blive rigtig slemt!

Det er vel også en form for menstruationssmerter? Mine sidder så midt for, og er en konstant krampende fornemmelse. Men så kan man jo være glad for at det kun er 2 dage i måneden

Jeg vil være en mand i mit næste liv

Anmeld

18. marts 2011

Anitta Kristiansen

nogen er bare så uheldige. jeg er en af de heldige, ingen smerter. men har en mor, som bløder så voldsomt at hun er ved at miste hele sit underliv. men hvis jeg selv står og har en dag med smerte hjælper varmen rigtigt meget. ellers kan man bruge bestemte krydderier hvis det er

Anmeld

18. marts 2011

Dinna88

Carina1977 skriver:

Det er vel også en form for menstruationssmerter? Mine sidder så midt for, og er en konstant krampende fornemmelse. Men så kan man jo være glad for at det kun er 2 dage i måneden

Jeg vil være en mand i mit næste liv

Ja, det er det! Men jeg vil bare ikke sige at det er smerter, det var den måde jeg mente det på Men min læge siger at det er fordi min lovmoder trækker sig sammen. Og ja, det gør alles jo i den tid, men det gør bare ikke så ondt når min gør det, så jeg kan bare mærke at den arbejder. Min er desværre ikke kun to dage, men 5 dage Yaikes!

Ork, jeg vil hellere have de her "smerter" end at skulle barbere mig hele tiden og så igen i ansigtet, haha!!  

Anmeld

18. marts 2011

Carina1977

Dinna88 skriver:

Ja, det er det! Men jeg vil bare ikke sige at det er smerter, det var den måde jeg mente det på Men min læge siger at det er fordi min lovmoder trækker sig sammen. Og ja, det gør alles jo i den tid, men det gør bare ikke så ondt når min gør det, så jeg kan bare mærke at den arbejder. Min er desværre ikke kun to dage, men 5 dage Yaikes!

Ork, jeg vil hellere have de her "smerter" end at skulle barbere mig hele tiden og så igen i ansigtet, haha!!  

Nåja, men der er nu så meget de kære mænd slipper for hehe

men kunne nu heller ikke forestille mig som en mand....total mærkelig tanke egentlig. men synes bare de der mænd skulle have lov til at barbere sig hver dag OG have vores menstruationer. Ej nu er jeg ond

Hehe ej jeg overlever nok, men hader bare at have mens.....har ikke noget at bruge det til lige nu.

Jeg har også mens i 5 dage, men smerterne er der heldigvis kun de første par dage.

Anmeld

18. marts 2011

Dinna88

Carina1977 skriver:

Nåja, men der er nu så meget de kære mænd slipper for hehe

men kunne nu heller ikke forestille mig som en mand....total mærkelig tanke egentlig. men synes bare de der mænd skulle have lov til at barbere sig hver dag OG have vores menstruationer. Ej nu er jeg ond

Hehe ej jeg overlever nok, men hader bare at have mens.....har ikke noget at bruge det til lige nu.

Jeg har også mens i 5 dage, men smerterne er der heldigvis kun de første par dage.

Det er sandt!

Haha, evil woman! Men jeg er med på det! I hvert fald når man ikke skal bruge den til noget 

Jeg hader også at have det. Jeg føler mig så super akavet, som om at alle kan se det på mig, haha. Sært!

Anmeld

18. marts 2011

Carina1977

Dinna88 skriver:

Det er sandt!

Haha, evil woman! Men jeg er med på det! I hvert fald når man ikke skal bruge den til noget 

Jeg hader også at have det. Jeg føler mig så super akavet, som om at alle kan se det på mig, haha. Sært!

Ja nemlig......jeg tror også at alle kan se, når jeg har min menstruation hehe  jeg er en af dem, der vist nok bruger mange penge på bind, for føler mig bare så uhygiejnisk, når jeg har mens

Nå vi må pine os med det i.....gys mange år endnu. Min mor var 55 år inden hun slap for det pjat. Så det bliver nok det samme med mig

Det skulle være sådan at når man ikke skulle have flere børn, så stoppede menstruationen hehe

Anmeld

18. marts 2011

Dinna88

Carina1977 skriver:

Ja nemlig......jeg tror også at alle kan se, når jeg har min menstruation hehe  jeg er en af dem, der vist nok bruger mange penge på bind, for føler mig bare så uhygiejnisk, når jeg har mens

Nå vi må pine os med det i.....gys mange år endnu. Min mor var 55 år inden hun slap for det pjat. Så det bliver nok det samme med mig

Det skulle være sådan at når man ikke skulle have flere børn, så stoppede menstruationen hehe

Ohh, jeg føler mig virkelig også ulækker! Men så er du i hvert fald på den sikre side, haha Men føj, jeg bryder mig ikke om når det er den tid...

Uh, maaange år endnu - men hallo, JEG HAR FLERE ÅR TILBAGE END DIG!  Jeg har så heller ikke lige fået børn endnu jo, så den må altså ikke udeblive endnu!

Det ville være SÅ smart hvis man selv kunne stoppe den, og det ikke er det biologiske ur der gør det

Anmeld

18. marts 2011

Carina1977

Ohh, jeg føler mig virkelig også ulækker! Men så er du i hvert fald på den sikre side, haha Men føj, jeg bryder mig ikke om når det er den tid...

Uh, maaange år endnu - men hallo, JEG HAR FLERE ÅR TILBAGE END DIG!  Jeg har så heller ikke lige fået børn endnu jo, så den må altså ikke udeblive endnu!

Det ville være SÅ smart hvis man selv kunne stoppe den, og det ikke er det biologiske ur der gør det

Ja nemlig....hvis der er en gud, hvorfor sørgede han så ikke for at udstyre os med en knap, som vi kunne tænde og slukke for? Så kunne vi tænde for den, når vi ville have børn, og slukke for den igen, når man ikke skulle have nogen

Jaaa heldigvis har jeg fået overstået de første 19-20 år med mens. Så mangler jeg bare lige omkring 20 år mere....så jeg er halvvejs. Du kunne jo bare være blevet født noget før haha  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.