nå tøser!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

771 visninger
20 svar
0 synes godt om
13. oktober 2008

ka li ja

jeg er røget i fælden!!!

jeg skal om lidt se mit første sex and the city...... jeg har sgu lejet filmen!
jeg tror aldrig jeg har set et helt afsnit af filmen nogensinde.. kun nogle små sekvenser, så det blir sgu spændende om den så er noget ved!?
men glæder mig faktisk lidt.. selvom jeg aldrig har gidet se serien

hva laver i? -skal i lave?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2008

ka li ja

hallo!!
11 har læst det her idlæg..... men 0 har skrevet....
jeg føler mig en smule forbigået!!!

Anmeld

13. oktober 2008

Lise

Sorry!!!

Jeg var én af de 11.. Jeg glor baby.dk og Hvem vil være millionær kører på fjerneren. Barn sover i sin seng (så længe det varer) og mand sidder i soveværelset ved sin computer..

Dejlig familiehygge

Anmeld

13. oktober 2008

Rasmine

For helved.
Det kunne da være nogle snigere/outsidere der har læst det 11 gange???

Jeg sidder bare her.
Vi har været til bowling med Mille, Lars, min veninde og hendes 2 drenge idag.
Bagefter ud at gå en laaang tur, og så herhjem og spise.
Mit hoved er fyldt med larm nu.

Anmeld

13. oktober 2008

ka li ja

nå jamen det lyder jo lidt som om i også skal til at køle helt ned nu!
jeg tror også jeg vil smutte ind nu og hører manden om han vil være med til at se SATS med mig

ps sikke da nogle lorte smileyer!!!

Anmeld

13. oktober 2008

Rasmine

ka li ja skriver:

jeg tror også jeg vil smutte ind nu og hører manden om han vil være med til at se SATS med mig

I det mindste er der da ryddet op i dem.
Jeg har bedt Henrik om at få spasser smileyen implementeret, men han ved ikke helt om han kan makke i det, desværre.

Anmeld

13. oktober 2008

linemus

Jeg har bedt Henrik om at få spasser smileyen implementeret, men han ved ikke helt om han kan makke i det, desværre.

Der vil jeg godt lige tage æren for det hårde arbejde ;)

Anmeld

13. oktober 2008

Kaufie

Har været en anelse cårny..... Bagt chokoladekage til mandens arbejde (hvorfor er det mig, der laver kvajekage, når det nu er ham, der.....) Kogt æblegrød af en kollegas madæbler, som hun mente blot var til at smide ud fordi de er for sure til at spise... Og så rev jeg lige en ordentlig omgang gulerodsalat til i morgen aften....

Og det på en dag, hvor jeg har leget barsel med sønnike. Han hostede i vildskab i nat, så han fik lov at sove længe - han vågnede først kl 7 mod normalt 5.30-6.00 Var ved læge, fik spacer (igen) og tog så på hyggebesøg ud til mine forældres arbejdsplads....

Kunne også bedre lide de gamle smileys....

Anmeld

13. oktober 2008

Rasmine

linemus skriver:

Der vil jeg godt lige tage æren for det hårde arbejde ;)

Hvad?
Fortæl!
Kunne slet ikke overskue dem før.

Anmeld

13. oktober 2008

linemus

Din stakkel, Karina - er der ingen, der vil skrive til dig. Jeg læste det altså også, men var ved at putte børn, så det måtte lige vente.

Nu er alle børn puttet og jeg har lavet varm kakao, så nu skal jeg ringe til min mor og aftale nærmere om de næste dage, hvor Sebastian skal ud til hende og i Legoland med hende og min mormor. Han er væk fra imorgen til fredag eller lørdag. Nok lørdag, hvis det er os, der bestemmer - har en smule dårlig samvittighed over, at han skal være væk SÅ længe, men helt ærligt, han bliver jo forkælet i hoved og røv af hende.

Nu vil jeg læse lidt her, drikke kakao, lave juleønskesedler færdig og ellers bare spilde min tid med at rodde rundt hist og her på internettet.

Ha' en go' film - ville gerne putte med dig i sofaen og være med ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.