Den kommer også lige her:
Tak for alle jeres ord om dumme mænd 
Det hele løste sig.
Jeg skulle igår til øre-, næse-, halslæge pga et par hævede lymfekirtler, som jeg har haft siden november. Jeg har været ved egen læge med det to gange og hun har taget et hav af blodprøver - ved begge undersøgelser, har hun nævnt ordet "kræft" - dog i sammenhæng "NEJ, jeg tror IKKE du har kræft"...efterfulgt af et, "men når man har uforklarligt hævede lymfekirtler, skal det undersøges". Alle blodprøver har set supersuperfine ud, men det har alligevel gået mig mere på, end jeg troede... For da halslægen undersøgte mig og flere gange sagde "Dét der, det er ganske ganske harmløst, det har du overhovedet ingen grund til at være bekymret for", så stod tårerne i øjnene på mig. Bare nu får jeg tårer i øjnene ved at skrive det. Jeg blev bare SÅ lettet og jeg har bare været SÅ bange for at fejle noget alvorligt - så bange, at jeg ikke engang har turdet skrive det før nu....
Jeg ringede til Pelle og tudede efter lægebesøget...jeg kunne bare intet overskue. Klokken var ikke mere end 13.30 - og det eneste manden sagde var: "kom ud og hent mig, så ordner vi resten sammen - jeg kan høre, du har brug for mig"....så det gjorde jeg! Så det endte med, at vi var fælles om indkøb, oprydning, rengøring og afhentning af unger - det eneste, jeg stod med var madlavningen, og det gjorde mig intet! Han støttede mig, da jeg havde brug for det - og han vidste udmærket godt, at han ikke havde været fair!!!
Så summa summarum - han er nu ikke så slem endda 

Anmeld