Det jo et følelseshelvede!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2011

Tip!

Anonym skriver:

Det ville da være et mirakel

Tør ikke håbe på noget...

Forvent negativ... Og så bliver du jo bare over lykkelig for at den måske er positiv...

Det skal nok lykkedes at lave en hjemmedyrket baby...  Soldaterne skal bare lige virke...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

Rødhætte

Anonym skriver:

Så er der testet ved seks tiden, fortryder at jeg ikke ventede til imorgen tidlig, men ja, den er negativ, dog synes vi begge der varb et eller andet i det blanke vindue, når man vendede og drejede den, lidt svært at forklare, men ja, negativ, er det jo...

Tester igen søndag morgen, hvis mens ikke er kommet. Har bdet så underligt i maven, en mærkelig fornemmelse, som om der er noget, men det nok bare mig,... Nu ser vi weekenden over...

Øv.. Men er der er stadig håb! Jeg testet negativ onsdag, men om lørdagen var den positiv

Anmeld

19. marts 2011

Anonym trådstarter

Årg ha...

Intet mens, eller andet...

Orker faktisk ikke og teste imorgen og se en negativ test... Men, tror jeg venter og ser søndagen ovber, og giver det en SIDSTE chance, og tester mandag morgen...

Jeg tosset??

Anmeld

20. marts 2011

nielsen80

Anonym skriver:

Årg ha...

Intet mens, eller andet...

Orker faktisk ikke og teste imorgen og se en negativ test... Men, tror jeg venter og ser søndagen ovber, og giver det en SIDSTE chance, og tester mandag morgen...

Jeg tosset??

Du er slet ikke tosset. De negative test kan virkelig tage alt mod fra en. Synes det er en god ide at vente til mandag - måske endda til tirsdag, hvis du kan, så resultatet bliver mere til at stole på.  for at den er der for dig!

Anmeld

20. marts 2011

mamiolvi

glæder mig til en update.. Man bliver jo helt grebet af det du skriver...
MEn ja test med morgen urin, det er altså det bedste... Den første test af min tog jeg om eftermiddagen og den var MEGET svag positiv...

Anmeld

20. marts 2011

Anonym trådstarter

Fik mens kl 23.30 igår, uden at tage fejl af det da

Men, ja, op på hesten igen, ellers er vi lovet behandling pr. 1 juni senest... Ville jo bare gerne selv, men ak,.., Vi vil bare have en baby nu...

Anmeld

20. marts 2011

Anonym trådstarter

Men, ja, op på hesten igen, ellers er vi lovet behandling pr. 1 juni senest... Ville jo bare gerne selv, men ak,.., Vi vil bare have en baby nu...

Anmeld

20. marts 2011

nielsen80

Anonym skriver:

Puha, det er jeg ked af at høre. Det er en virkelig hård proces. Du er velkommen til at skrive en PB, jeg ved så udemærket hvad du går igennem.

(har selv prøvet i cirka 2 år nu, og er i behandling - så kender alt til de negative test, de dumme skyggestreger m.m)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.