Det jo et følelseshelvede!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2011

Rockertand

Anonym skriver:

Tak for svar

Mine ægløsningsteste har været mere end positive, selvom det så noget hvid cremet slimet udflåd, og det sagde lægen at det var helt normalt.

Men, du mener at jeg sagtens kan være gravid?

Du er bare nødt til at tage en test og se, hvad den viser

Husk at opdatere...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

Anonym trådstarter

Nej, må købe en test idag og gøre det imorgen tidlig, medmindre mens kommer... alt for mig piger, tak 15 mdr hård kamp, nu VIL vi gerne være heldige...

Anmeld

18. marts 2011

Anonym trådstarter

Kan jeg teste her sidst på dagen tror i???

Anmeld

18. marts 2011

HelenaJ

Med clearblue kan du teste hele dagen - så ja .. Se at få det overstået og opdater os andre :-)

Anmeld

18. marts 2011

Anonym trådstarter

IHHH,,, har ikke clearblue...

Kun de billige fra Rema... Skal lige drikke og vente på jeg skal tisse.. Så gør jeg det altså!

Anmeld

18. marts 2011

Leonora

Ja der er ikke andet for et at teste....og tanken om at blive skuffet vil altid være der. .....men tænk nu hvis den er positiv. Jeg krydser for at der kommer to streger. :-)

Anmeld

18. marts 2011

Rødhætte

Anonym skriver:

IHHH,,, har ikke clearblue...

Kun de billige fra Rema... Skal lige drikke og vente på jeg skal tisse.. Så gør jeg det altså!

Held og lykke..

Kender godt de frustrationer man har når man er igang med "projekt baby" det er virkelig ikke sjovt, men er sikker på at det lige pludselig lykkes!

Anmeld

18. marts 2011

Anonym trådstarter

Så er der testet ved seks tiden, fortryder at jeg ikke ventede til imorgen tidlig, men ja, den er negativ, dog synes vi begge der varb et eller andet i det blanke vindue, når man vendede og drejede den, lidt svært at forklare, men ja, negativ, er det jo...

Tester igen søndag morgen, hvis mens ikke er kommet. Har bdet så underligt i maven, en mærkelig fornemmelse, som om der er noget, men det nok bare mig,... Nu ser vi weekenden over...

Anmeld

18. marts 2011

Tip!

Anonym skriver:

Så er der testet ved seks tiden, fortryder at jeg ikke ventede til imorgen tidlig, men ja, den er negativ, dog synes vi begge der varb et eller andet i det blanke vindue, når man vendede og drejede den, lidt svært at forklare, men ja, negativ, er det jo...

Tester igen søndag morgen, hvis mens ikke er kommet. Har bdet så underligt i maven, en mærkelig fornemmelse, som om der er noget, men det nok bare mig,... Nu ser vi weekenden over...

Der er to streger på søndag søde....  

Sådan er det bare....

Anmeld

18. marts 2011

Anonym trådstarter

Flow skriver:

Der er to streger på søndag søde....  

Sådan er det bare....

Det ville da være et mirakel

Tør ikke håbe på noget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.