ideer til 1 års fødselsdags fest? vis gerne billeder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2011

Maise

lillespurv20 skriver:

ih lyder sødt og er sikker på det har været flot

ja det var så fint, men jeg var så optaget af at tage billeder af Clara og gæsterne at jeg ikke fik taget af opdækningen osv.

Rimelig øv når det var hendes 1 fødselsdag, men hun har nytårsaften og vi holdte brunch på dagen, så var rimelig stresset, da vi få dage forinden også havde holdt vi vores venner, samt jullefrokosterne og få handlet ind i julen til det, jeg knækkede en tand og øvøvøv. Skal ihvertfald KUN holde 1 fødselsdag for hende til næste år. BLiver en fast tradition med brunch nytårsaften kl 10 om formiddagen, det kan de fleste overskue.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

Koen.

Maise skriver:

ja det var så fint, men jeg var så optaget af at tage billeder af Clara og gæsterne at jeg ikke fik taget af opdækningen osv.

Rimelig øv når det var hendes 1 fødselsdag, men hun har nytårsaften og vi holdte brunch på dagen, så var rimelig stresset, da vi få dage forinden også havde holdt vi vores venner, samt jullefrokosterne og få handlet ind i julen til det, jeg knækkede en tand og øvøvøv. Skal ihvertfald KUN holde 1 fødselsdag for hende til næste år. BLiver en fast tradition med brunch nytårsaften kl 10 om formiddagen, det kan de fleste overskue.

uh ja lyder godt nok som en travl dag og AAAAAAAV or den da med tanden men det vigtigste er at hun hyggede sig og lyder som en god ide med brunch

Anmeld

19. marts 2011

Brams

lillespurv20 skriver:

wooow hvor er det flot

Lærke får et legekøkken af os, kan bare ikke bestemmer mig hvad for et det skal være

Tak

Lige nu står det op ad væggen, fordi hun ikke er så sikker på benene endnu, men det er meningen at det skal stå ud fra væggen, da der er ting på begge sider.

Anmeld

19. marts 2011

Koen.

Brams skriver:

Tak

Lige nu står det op ad væggen, fordi hun ikke er så sikker på benene endnu, men det er meningen at det skal stå ud fra væggen, da der er ting på begge sider.

det er så fint! Jeg havde tænkt lidt på ikeas trækøkken, netop for det var lidt stabilt men tænker os at der ikke er så mange spændene ting på det køkken!

Anmeld

19. marts 2011

Pia1

I kan jo også holde den som en Pige pirat fødselsdag se her

http://www.dreamshop2u.dk/børnefødselsdag_pirat_pige_-c-33_258.html

Pia

Anmeld

19. marts 2011

Brams

lillespurv20 skriver:

det er så fint! Jeg havde tænkt lidt på ikeas trækøkken, netop for det var lidt stabilt men tænker os at der ikke er så mange spændene ting på det køkken!

Ja det er lidt svært at vælge, det havde vi også svært ved

Lærke er dog glad for alle de små knapper og at det "syder" under gryderne når hun laver mad  Det har rigtig mange finesser. Omvendt er det også super solidt det fra Ikea, det kiggede vi også på

Anmeld

19. marts 2011

HelleBelle

ikke noget vildt med en brio bane er meget sødt synes jeg

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. marts 2011

Kamulla

havde som sådan ikke noget tema.. hvide borde, fødselsdags flag, blomster osv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.