Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lillespurv20 skriver:hej pigerLærke fylder 1 år om 24 dageog det skal selvfølgelig fejres big timemen mangler ideer til bordpynt, mad, ja generelt inspiration til en storslået skøn dag.så kom med jeres ideer og vis gerne billeder fra jeres blev 1 år
Lone H. skriver: Jeg har købt mickey mouse klub hus tema da Julie ELSKER Mickey
Jeg har købt mickey mouse klub hus tema da Julie ELSKER Mickey
lillespurv20 skriver: Jamen Lærke elsker badeænder hihi Så det kunne jeg selvfølgelig lave som tema.. Kagen bliver ihvertfald en badeand
Jamen Lærke elsker badeænder hihi Så det kunne jeg selvfølgelig lave som tema.. Kagen bliver ihvertfald en badeand
Det kunne være helt vildt sjovt! Du kan få masser af badeænder i Tiger, med mindre de er udsolgt. Mener de koster 10 eller 20 kroner. Og før det lyder som om jeg er badeands-ekspert, så er det altså bare fordi jeg har arbejdet der
Secrets skriver: Det kunne være helt vildt sjovt! Du kan få masser af badeænder i Tiger, med mindre de er udsolgt. Mener de koster 10 eller 20 kroner. Og før det lyder som om jeg er badeands-ekspert, så er det altså bare fordi jeg har arbejdet der
lillespurv20 skriver: hej pigerLærke fylder 1 år om 24 dageog det skal selvfølgelig fejres big timemen mangler ideer til bordpynt, mad, ja generelt inspiration til en storslået skøn dag.så kom med jeres ideer og vis gerne billeder fra jeres blev 1 år
hej pigerLærke fylder 1 år om 24 dageog det skal selvfølgelig fejres big timemen mangler ideer til bordpynt, mad, ja generelt inspiration til en storslået skøn dag.så kom med jeres ideer og vis gerne billeder fra jeres blev 1 år
Lærke er vores lille prinsesse, så vores tema var prinsesser
Her er lidt billeder, håber ikke det er for mange
Brams skriver: Lærke er vores lille prinsesse, så vores tema var prinsesser Her er lidt billeder, håber ikke det er for mange
lillespurv20 skriver: ih hvor ser det fint ud, tak for kigget Lærke er ret meget en drenge-pige så prinsesse stilen passer ikke rigtig til hende
ih hvor ser det fint ud, tak for kigget Lærke er ret meget en drenge-pige så prinsesse stilen passer ikke rigtig til hende
Selv tak
Nu er jeg nysgerrig, hvad var der i den store gave?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128