madpland/mad for uge 42

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.841 visninger
25 svar
0 synes godt om
13. oktober 2008

moniquesmor

hej skønne mennesker hvad skal i have og spise i den uge..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2008

Mathilde

Vi skal have:

Idag: Cuvettesteg på grill med kartofler og salat
Tirsdag: Wok med kylling, nudler, hot salsa og grøntsager (peberfrugt, champignon og ananas)
Onsdag: Chili con carne og salat
Torsdag: Pastaret i ovnen med skinketern, hytteost og grøntsager

Fredag, lørdag og søndag har jeg ikke planlagt endnu.

Anmeld

13. oktober 2008

Munder

Vores madplan er som følger:

I dag: Baconbøffer m. flødekartofler og salat
Tirsdag: Gullashsuppe
Onsdag: som tirsdag
Torsdag: Mexikanst tortillalasagne
Fredag: Der fodrer vi Andrea af med nogle rester fra fryseren, og skal have noget lækkert med rejer og grønt eller hvad jeg nu finder på, med et dejligt glas hvidvin 

Håber det gav inspiration

Anmeld

13. oktober 2008

moniquesmor

Dorte W. skriver:

Vores madplan er som følger:

I dag: Baconbøffer m. flødekartofler og salat
Tirsdag: Gullashsuppe
Onsdag: som tirsdag
Torsdag: Mexikanst tortillalasagne
Fredag: Der fodrer vi Andrea af med nogle rester fra fryseren, og skal have noget lækkert med rejer og grønt eller hvad jeg nu finder på, med et dejligt glas hvidvin 

Håber det gav inspiration

hvordan laver du baconbøffer..?

Anmeld

13. oktober 2008

Munder

Hakket kød blandet med lidt hvidløg, løg, rød peber eller hvad man nu er til/har i køleskabet. Omviklet med bacon. Så smider man en skrive tomat ovenpå (og evt ost) Og så i ovnen i 25 min (eller til de er færdige, det afhænger jo af størrelsen)

Når jeg laver dem med flødekartofter, plejer jeg at sætte kartoflerne ind først, og så når der er ca 25 minutter tilbage lægger jeg bøfferne direkte ovenpå kartoflerne. Det giver en MUMS smag (men er ABSOLUT ikke fedtfattigt )

Anmeld

13. oktober 2008

moniquesmor

Dorte W. skriver:

Hakket kød blandet med lidt hvidløg, løg, rød peber eller hvad man nu er til/har i køleskabet. Omviklet med bacon. Så smider man en skrive tomat ovenpå (og evt ost) Og så i ovnen i 25 min (eller til de er færdige, det afhænger jo af størrelsen)

Når jeg laver dem med flødekartofter, plejer jeg at sætte kartoflerne ind først, og så når der er ca 25 minutter tilbage lægger jeg bøfferne direkte ovenpå kartoflerne. Det giver en MUMS smag (men er ABSOLUT ikke fedtfattigt )

nej men det lyder godt nok lækkert..

Anmeld

13. oktober 2008

Munder

Det er det skam også, så må man jo kompensere med en salat en anden dag....Og Andrea Elsker det!

Anmeld

13. oktober 2008

moniquesmor

Dorte W. skriver:

Det er det skam også, så må man jo kompensere med en salat en anden dag....Og Andrea Elsker det!

jaah det jo hovedesagen..
her hjemme spiser hvors datter kun kylling, kalkun og fisk

Anmeld

13. oktober 2008

fam.4xc

I dag spiser vi i Tivoli
I morgen kommer Faster Lena og der skal vi ha pandekager med kød, salat og nachios med Kylling/ost
Onsdag skal Caroline og jeg i det kongelige og der  har vi en rest gryderet i fryseren
Torsdag skal vi ha pasta ret fra Knorr og fredag skal pigerne og jeg til pige aften mens far jobber og weekenden er ik planlagt endnu - så nem uge her

Anmeld

13. oktober 2008

moniquesmor

fam.4xc skriver:

I dag spiser vi i Tivoli
I morgen kommer Faster Lena og der skal vi ha pandekager med kød, salat og nachios med Kylling/ost
Onsdag skal Caroline og jeg i det kongelige og der  har vi en rest gryderet i fryseren
Torsdag skal vi ha pasta ret fra Knorr og fredag skal pigerne og jeg til pige aften mens far jobber og weekenden er ik planlagt endnu - så nem uge her

jaah det lyder sådan kan i have en god aften i tivoli

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.