Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lullaby skriver: Send en pm med info så overfører jeg
Send en pm med info så overfører jeg
jeg sender i aften. ungerne skal ha mad
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nvm skriver: bh med røde hjerter er 75 c . pink bh er 75 c. de 2 andre er fra udlandet der står 75d men synes de er som de to andre. nederdeler er også fra udlandet de svare nok til xs/s. hvad er det for nogen t shirts?
bh med røde hjerter er 75 c . pink bh er 75 c. de 2 andre er fra udlandet der står 75d men synes de er som de to andre.
nederdeler er også fra udlandet de svare nok til xs/s.
hvad er det for nogen t shirts?
den sorte og grå med pink tekst...
Bryndis skriver: Puha.. Jamen det er en nederdel, et par lyse gamache bukser, hvid bluse uden ærmer hvor der står "glam girls want more", en sort og grå t-shirt med samme slags print på der starter med "get ready".
Puha.. Jamen det er en nederdel, et par lyse gamache bukser, hvid bluse uden ærmer hvor der står "glam girls want more", en sort og grå t-shirt med samme slags print på der starter med "get ready".
dem med pink skrift er xs men vil sige s, de kan sådan falde ned over den ene skulder
mamax3 skriver: den sorte og grå med pink tekst...
xs
Hvad str er nederdelen på billed seks?
Chalala85 skriver: pris + str på den grønne kjole/top med "silke" på brystet:-)
pris + str på den grønne kjole/top med "silke" på brystet:-)
s/m BYD
Str på de koral farvede sko med leopard indeni, gerne sålens mål også og hælens højde .. samt stand og pris ??Er der kvittering, samt ekstra led på D&G uret ?? Stand og Pris ??
nvm skriver: s/m BYD
50 kr?
str + pris på 7,8,19,23,25? dem
nvm skriver: og lidt flere ting
og lidt flere ting
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128