At lække efter fødsel :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.448 visninger
19 svar
0 synes godt om
17. marts 2011

Anonym trådstarter

Hej piger

Hvor lang tid gik der før Jeres bækken var trænet op?

Jeg startede træning op igen 3 mdr efter fødslen, men jeg lækker hver gang jeg hopper eller lignende. Det er ret belastende. Samtidig føles det som om jeg ikke rigtig kan knibe sammen i mit bækken. Er det normalt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

Anonym trådstarter

Slet ikke nogen med råd?

Anmeld

17. marts 2011

sandratobias

Følger lige med hvis det er oka... Har samme problem, hvis ikk værre.. Men oz kun 4 uger siden fødsel... 

Anmeld

17. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg skal stadigvæk huske, at stramme op i undelivet når jeg hopper, nyser mv. - men det er da helt klart blevet meget bedre.

Sådan var det ikke efter første fødsel.

Jeg ved ikke om det hænger sammen med, at min datter under 2. fødsel blev taget med sugekop.

Men nu huskede jeg da lige mine knibeøvelser

Anmeld

17. marts 2011

2babygirls

Anonym skriver:

Hej piger

Hvor lang tid gik der før Jeres bækken var trænet op?

Jeg startede træning op igen 3 mdr efter fødslen, men jeg lækker hver gang jeg hopper eller lignende. Det er ret belastende. Samtidig føles det som om jeg ikke rigtig kan knibe sammen i mit bækken. Er det normalt?

Nogle kvinder kan simpelthen bare ikke knibe.

Min gamle kollega måtte opereres efter fødslen af hendes kæmpe baby, men skulle vente fordi hun ville have et barn mere.

Så måske du skal træne mere eller snakke med din læge

Anmeld

17. marts 2011

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Jeg skal stadigvæk huske, at stramme op i undelivet når jeg hopper, nyser mv. - men det er da helt klart blevet meget bedre.

Sådan var det ikke efter første fødsel.

Jeg ved ikke om det hænger sammen med, at min datter under 2. fødsel blev taget med sugekop.

Men nu huskede jeg da lige mine knibeøvelser

Min er også denne gang taget med kop. Måske det hænger sammen, jeg ved det ikke

Jeg kniber og kniber, synes bare det virker ubehageligt

Anmeld

17. marts 2011

Anonym trådstarter

Tina&Martin skriver:

Nogle kvinder kan simpelthen bare ikke knibe.

Min gamle kollega måtte opereres efter fødslen af hendes kæmpe baby, men skulle vente fordi hun ville have et barn mere.

Så måske du skal træne mere eller snakke med din læge

Hvordan opereres?

Anmeld

17. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Anonym skriver:

Min er også denne gang taget med kop. Måske det hænger sammen, jeg ved det ikke

Jeg kniber og kniber, synes bare det virker ubehageligt

Det tænker jeg lidt, men kan ikke finde noget på nettet om det

Anmeld

17. marts 2011

2babygirls

Anonym skriver:

Hvordan opereres?

De var inde og sætte en lille ring omkring urin røret.

Det er sådan en samlebånds operation, hvor det ikke tager lang tid, og så ryger man på opvågning og så skal man være sygemeldt i nogle uger.

Anmeld

17. marts 2011

Mor Christa

Altså man siger, at når man kan "stoppe" en tissetår (til sidst i tissetåren ) så er ens bækkenbund normal igen.. Det kunne jeg efter 3-4 uger efter fødslen.. Men jeg gik også AMOK med bækkenbundstræning. Jeg startede den dag jeg kom hjem fra sygehuset.. knibede sammen hele tiden, og hver gang jeg rejste mig, hver gang jeg bar ¨på min søn osv osv.. Og gør det stadig hver gang jeg rejser mig og hver gang jeg vasker hænder (bare for at gøre det nogle gange om dagen), og jeg har ingen problemer længere på nogen måde.. Og det er 3 måneder siden jeg fødte.
Ved ikke om det bare er fordi vi er forskellige alle sammen, eller om det har noget at gøre med at jeg startede med træningen den dag jeg kom hjem ?
Men ja.. Her har der ingen problemer været.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.