Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Herhjemme kalder vi det prut eller stinkemås Bliver aldrig god til at kalde lort for lort tror jeg ikke, og slet ikke overfor mine børn Men Phillip forstår jo ikke når vi spørger ham endnu, så måske det ændrer sig når han selv skal til at udtale sig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dictes mor skriver: Det er nok mig, der er sippet, men jeg er ikke god til det ord (ja kan ikke engang lide at skrive det), så jeg ved ikke, hvad vi skal kalde det, når engang vi skal det. Men måske pølle eller pølser.
Det er nok mig, der er sippet, men jeg er ikke god til det ord (ja kan ikke engang lide at skrive det), så jeg ved ikke, hvad vi skal kalde det, når engang vi skal det. Men måske pølle eller pølser.
Hehe I kan jo også bare kalde det for jord - ligesom Lina
TbCp skriver: Arhhhhahaaha det bliver aldrig det samme for mig at spise et marcipanbrød...
Arhhhhahaaha det bliver aldrig det samme for mig at spise et marcipanbrød...
Viktor siger pu-ba eller pølser... Jeg siger nummer 2... Hahahaha
Ranarupta skriver: Herhjemme hedder det: LortLorteble"Har du skidt?" BæMarcipanbrød (Da Albert begyndte at lave sådan nogle faste gode nogle)
Herhjemme hedder det:
LortLorteble"Har du skidt?" BæMarcipanbrød (Da Albert begyndte at lave sådan nogle faste gode nogle)
TbCp skriver: Ja.. hvad kalder i det når jeres børn laver stort?Herhjemme hedder det "har du skidt?" eller "Har du pølle i mølle?" Men synes det er sjovt som folk kalder det noget forskelligt og indimellem mærkelige ting... 3 af mine dagplejeunger har også ord for det... Den yngste på godt 2 år har "bumlet", knægten på 2 1/2 har lavet "skid" og den ældste af pigerne har altid lavet "en kææææmpe stor pølse" når jeg spørger om hun har noget i bleen Hvad kalder i det?
Ja.. hvad kalder i det når jeres børn laver stort?Herhjemme hedder det "har du skidt?" eller "Har du pølle i mølle?"
Men synes det er sjovt som folk kalder det noget forskelligt og indimellem mærkelige ting...
3 af mine dagplejeunger har også ord for det...
Den yngste på godt 2 år har "bumlet", knægten på 2 1/2 har lavet "skid" og den ældste af pigerne har altid lavet "en kææææmpe stor pølse" når jeg spørger om hun har noget i bleen
Hvad kalder i det?
prut, men ikke fedt. fordi aner ikke om hun bare har pruttet eller ja lavet stort.. så skal ha lavet det ord om
på vej til psykologen idag fortalte jeg Søren om det her indlæg og han sagde "når Sol blir stor kommer hun til at sige "jeg har bæ i numsen!""
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128