Idé til "kold ret" til skolearrangement

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2011

Dinna88

sismofutten skriver:

Hejsa,

Ja, sagen er den, at vi skal til et arrangement på min bonus-søn's skole på tirsdag, hvor vi skal have en ret med til buffet'en - men inden vi skal spise skal vi lige se et teaterstykke, så det mad vi skal have med, skal helst være koldt (da jeg ved der er en masse som har varme retter med, så skal varmes op..)..

Så, har I ikke nogen ideer til kolde retter - og gerne lidt "anderledes" end pølsehorn, salat osv. :-)

Tærte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

tazz

mulle7430 skriver:

vi har altid kold kartoffel salat og deller med  

Har engang medbragt pizza med bacon til et sådan arrangement, mens jeg TOTALT glemte alt om, at der er 60% muslimske børn blandt ungerne...  Heldigvis startede ramadanen samme dag, så der var ikke så mange.

wraps er fantastiske til sådan et arrangement, det er også let at spise, så det giver jeg min stemme.

Anmeld

18. marts 2011

mulle7430

tazz skriver:

Har engang medbragt pizza med bacon til et sådan arrangement, mens jeg TOTALT glemte alt om, at der er 60% muslimske børn blandt ungerne...  Heldigvis startede ramadanen samme dag, så der var ikke så mange.

wraps er fantastiske til sådan et arrangement, det er også let at spise, så det giver jeg min stemme.

det er faktisk rigtig det du skriver  der er jo mange af de børn der ikke spiser det  men så bytter vi det ud med kylling næste gang

Anmeld

18. marts 2011

Natascha

Du kunne også lave små stykker melon med skinke(den behøver jo ikke og være røget, det kan være en helt alm børne skinke)

Anmeld

18. marts 2011

Carina1977

sismofutten skriver:

Hejsa,

Ja, sagen er den, at vi skal til et arrangement på min bonus-søn's skole på tirsdag, hvor vi skal have en ret med til buffet'en - men inden vi skal spise skal vi lige se et teaterstykke, så det mad vi skal have med, skal helst være koldt (da jeg ved der er en masse som har varme retter med, så skal varmes op..)..

Så, har I ikke nogen ideer til kolde retter - og gerne lidt "anderledes" end pølsehorn, salat osv. :-)

Hmm når der er børn, så er pizza-snegle altså et hit

Ellers er der jo pindemadder,  tunmousse, kartoffelsalat, pastasalat.

kan ikke komme på mere lige nu.....er vist ikke så kreativ hehe

Anmeld

18. marts 2011

Tanja1234

Det kunne fx være wraps med tilsmagt hytteost, (ost), grønt og kylling.

Vi putter tit avocado i eller laver vores egen guacamole til at putte i i stedet for hytteost.

Hvis man så skærer rullen over på midten og stiller dem på højkant, ser det super lækkert og indbydende ud

Anmeld

18. marts 2011

Mette+Mathias

sismofutten skriver:

Det er faktsik også en rigtig gode ide - og mener ikke jeg har set det endnu, til nogen af de andre arrangementer vi har været til :-)

Jeg synes så til gengæld at der altid er mindst 3 der har det med, men det kan være det bare var i vores bh?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.