Idé til "kold ret" til skolearrangement

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27.014 visninger
16 svar
0 synes godt om
17. marts 2011

sismofutten

Hejsa,

Ja, sagen er den, at vi skal til et arrangement på min bonus-søn's skole på tirsdag, hvor vi skal have en ret med til buffet'en - men inden vi skal spise skal vi lige se et teaterstykke, så det mad vi skal have med, skal helst være koldt (da jeg ved der er en masse som har varme retter med, så skal varmes op..)..

Så, har I ikke nogen ideer til kolde retter - og gerne lidt "anderledes" end pølsehorn, salat osv. :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

Mette+Mathias

En brødkurv med rugbrød, en skål med remoulade og et fad små fiskefrikadeller (det var MEGET populært i vores BH)

En tærte som lunes hjemmefra, pakkes i sølvpapir og stilles i en køletaske (uden køleelementer hehe)

En blandet salat som kan bruges som tilbehør

Wraps, f.eks. med noget flødeost og laks og skåret i halve.

Anmeld

17. marts 2011

JulieE

*Tunmousse med lækker brød til

* kyllingelår med grøntsagstave

Frikadeller (evt kyllinge) og kold kartoffelsalat

Anmeld

18. marts 2011

sismofutten

Mette+Mathias skriver:

En brødkurv med rugbrød, en skål med remoulade og et fad små fiskefrikadeller (det var MEGET populært i vores BH)

En tærte som lunes hjemmefra, pakkes i sølvpapir og stilles i en køletaske (uden køleelementer hehe)

En blandet salat som kan bruges som tilbehør

Wraps, f.eks. med noget flødeost og laks og skåret i halve.

Ihh, sikke nogen gode og lækre forslag - den der wrap ting med laks var bare en super god ide - mange tak :-)

Anmeld

18. marts 2011

sismofutten

JulieE skriver:

*Tunmousse med lækker brød til

* kyllingelår med grøntsagstave

Frikadeller (evt kyllinge) og kold kartoffelsalat

Uhhmm, min mand laver bare den lækreste kartoffelsalat - tak for svar :-)

Anmeld

18. marts 2011

mulle7430

sismofutten skriver:

Hejsa,

Ja, sagen er den, at vi skal til et arrangement på min bonus-søn's skole på tirsdag, hvor vi skal have en ret med til buffet'en - men inden vi skal spise skal vi lige se et teaterstykke, så det mad vi skal have med, skal helst være koldt (da jeg ved der er en masse som har varme retter med, så skal varmes op..)..

Så, har I ikke nogen ideer til kolde retter - og gerne lidt "anderledes" end pølsehorn, salat osv. :-)

vi har altid kold kartoffel salat og deller med  

Anmeld

18. marts 2011

sismofutten

mulle7430 skriver:

vi har altid kold kartoffel salat og deller med  

Det er faktsik også en rigtig gode ide - og mener ikke jeg har set det endnu, til nogen af de andre arrangementer vi har været til :-)

Anmeld

18. marts 2011

mulle7430

sismofutten skriver:

Det er faktsik også en rigtig gode ide - og mener ikke jeg har set det endnu, til nogen af de andre arrangementer vi har været til :-)

Anmeld

18. marts 2011

<3mineguldklumper<3

man kan også tage lakse roulade med samt noget salat og dressing. det smager virkelig godt, eller kolde pizza snegle.

Anmeld

18. marts 2011

sismofutten

<3mineguldklumper<3 skriver:

man kan også tage lakse roulade med samt noget salat og dressing. det smager virkelig godt, eller kolde pizza snegle.

Mmm, jeg bliver jo helt sulten - lakseroulader er også bare for lækre :-)

Mange tak for dit input :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.