mad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

669 visninger
16 svar
0 synes godt om
13. oktober 2008

Susan1978

hvad skal i have i løbet af ugen, har lige lidt tid til at sidde og lave en madplan.. så ku det være fedt med lidt inspiration.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2008

Plysbjørnen

Hm, i dag skal vi have lørdagskylling og pommes frites... En af dagene skal vi have Risengrød sad jeg lige og fik lyst til... Men derud over er der ikke planlagt noget som helst... for ja det er lidt dumt at jeg planlægger det helt vilde og så skal jeg til at føde midt i det hele...

Betina

Anmeld

13. oktober 2008

Astrid P

Jeg bagte rugbrød igår, så det skal vi have i aften. I morgen skal vi have verdens bedste kartoffel/jordskok suppe og på onsdag står den på kylling med salat. Længere er jeg ikke nået...

Anmeld

13. oktober 2008

Monica

Hamburryg m/flødekartofler
Dunser fra fryseren + rest flødekartofler
Wok med hvidkål - resten tager jeg med til madpakken..mmmm...
Kotteletter i fad m ris
Rester fra dagen før

Vi spiser tit det samme i 2 dage...

Moni

Anmeld

13. oktober 2008

bette

i aftes fik vi spaghetti med kødsovs og revet gulerod og pastinak og hvidløg... med brød til.. mums..
imorgen skal vi have noget med nogle rodfrugter i ovnen

Anmeld

13. oktober 2008

Lise

Astrid P skriver:

Jeg bagte rugbrød igår, så det skal vi have i aften. I morgen skal vi have verdens bedste kartoffel/jordskok suppe og på onsdag står den på kylling med salat. Længere er jeg ikke nået...

Astrid, kan man få opskriften på verdens bedste kartoffel/jordskok suppe?

Jeg æææælsker kartoffelsuppe og jordskoksuppe - men har aldrig prøvet det i én.

Be' om

Anmeld

14. oktober 2008

Susan1978

ei ja det er jo ved at være tid til supper, men det er bare så skidt for de små.. de kan jo ikke rigtig spise det.

Anmeld

14. oktober 2008

Helle30

Hvorfor kan de små ikke spise suppe Susan? Mener du det, at de ikke kan spise det selv - altså med ske?

Jeg har ikke lagt nogen madplan for denne uge, udover at jeg gerne vil udnytte, at jeg har tid (ferie), så det må gerne være noget, jeg kan gå og nusse med, og det behøver ikke føre til restemad dagen efter.
I dag har vi besøg af Niels bror, svigerinde og deres to søde piger, så I aften vil jeg lave svinekam med hvide kartofler, bagte rodfrugter, waldorfsalat, agurkesalat, franske kartofler og solbærsyltetøj. - Og så tror jeg, jeg smider en Cocio islagkage efter dem til dessert.

- Helle, som godt kan se det praktiske og økonomiske i madplaner, men som ofte får en madidé i løbet af dagen, og så skal den helst leves ud samme aften.

Anmeld

14. oktober 2008

ivfmarie

Susan1978 skriver:

ei ja det er jo ved at være tid til supper, men det er bare så skidt for de små.. de kan jo ikke rigtig spise det.

johow!!

Vi har fået suppe idag - og Malte spiser selv!
Et forbandet svineri, men han nyder det virkelig. Bare godt med fyld i suppen, og så skal det selvfølgelig være en tyk suppe.

Velbe'

Marie - der netop har indført ugentlig suppedag, så hit med opskrifter!

Anmeld

14. oktober 2008

ivfmarie

Astrid P skriver:

Hit med opskrift på suppe, tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.