Jeg er pigesur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2011

KWL

Skouboe skriver:

MÆND!

Can't live with them - and can't shoot them..

Jo jo da, her i Struer har vi ægtemænd skydning hver onsdag kl. 20.00

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

Dictes mor

Kristinewl skriver:

Jo jo da, her i Struer har vi ægtemænd skydning hver onsdag kl. 20.00

Jeg tror, vi allesammen kommer et smut til Struer om onsdagen så

Anmeld

17. marts 2011

Barbamama

OMG mand jeg var også røget HEEELT op i det røde felt!!!! Mænd de tænker bare sådan: jaaa det går nok her er da meget pænt..... ARRRRGH!!!! Jeg kender det godt. Casper skulle engang have en eller anden kammerat på besøg og så spurgte jeg om han ikke lige skulle købe noget guf til dem. Neeej, det var lige meget. Det endte så med at de begge gik ned i kiosken og købte noget fordi kammeraten havde lyst til noget. Jeg syntes simpelthen det var så pinligt!!!! Og vennen gav! Endnu mere pinligt. Men altså kvinder har bare det der overblik altid og det er som om vi altid skal stå klar og til rådighed. Ja sådan har jeg det i hvert fald. Vi skal stå klar til børn der ikke kan sove, skal spise, i bad, vil nusse, skal skiftes, gøre rent osv osv.... Og vi skal også vide hvornår der skal gøres hvad så vi kan udstikke opgaver. Uha altså nogle gange måtte de godt lige komme lidt mere på banen. Jeg kan lige anbefale en god bog til dig som handler om alt det her. Den er ret sjov. Den hedder "Familiens projektleder siger op!"

Anmeld

17. marts 2011

anna-jonas

idamaria83 skriver:

Ih jeg sidder her i sofaen og har slet ikke tid til det - og det er helt skørt, for jeg sidder her i tilstiende protest, og jeg er alene hjemme

Men altså sagen er, at Pelle skal have en masse kolleger til spisning og poker i aften og det er SUPER, for han er alt for dårlig til at få lavet noget socialt. MEN men men - det er mig, der står med AL forberedelse; oprydning, rengøring, indkøb og madlavning. Han ryddede lidt op i aftes, men synes dælme det blev til for lidt - og så sad han bare og stenede foran computeren - jeg gik tidligt i seng flankeret af begge pigerne, der var plaget af mareridt - han ikke så meget som sagde godnat til mig...han var bare irriteret over, at pigerne vågnede og han måtte tage dem og blive forstyrret i sit spil, mens jeg lige gjorde mig natteklar....argh altså!!!

Her til morgen opdager jeg halvvejs på vej ud af døren, at han ikke havde smurt madpakke til Annika, hvilket han ellers havde lovet....jamen super....

Så nu er jeg pigesur og gider faktisk ikke gøre en skid for at her skal blive pænt til, hans gæster kommer....men samtidig så ved jeg jo godt, at jeg ikke kan have, at her ikke er pænt, når vi får besøg!!! Jeg har ringet og klaget mig til manden, men han kan jo ikke gøre noget...undskyld har jeg fået, men det hjalp ikke på min pigesure mine!!!!!

Hrmpf

Du er pigesur..............JA, og med god grund søde Ida.

Sæt dig ned med Pelle, her i weekenden, og tag en snak om lige netop dette arrangement. Hvad skulle der ske?? Hvad forventede han af dig?? Og omvendt?? Hvordan kan i gøre det bedre en anden gang, så der ikke opstår en konflikt?

Lettere sagt end gjort...............men jeg tror på, at det er vejen frem.

Anmeld

18. marts 2011

Ida.

anna-jonas skriver:

Du er pigesur..............JA, og med god grund søde Ida.

Sæt dig ned med Pelle, her i weekenden, og tag en snak om lige netop dette arrangement. Hvad skulle der ske?? Hvad forventede han af dig?? Og omvendt?? Hvordan kan i gøre det bedre en anden gang, så der ikke opstår en konflikt?

Lettere sagt end gjort...............men jeg tror på, at det er vejen frem.

Tak for alle jeres ord om dumme mænd

Det hele løste sig.

Jeg skulle igår til øre-, næse-, halslæge pga et par hævede lymfekirtler, som jeg har haft siden november. Jeg har været ved egen læge med det to gange og hun har taget et hav af blodprøver - ved begge undersøgelser, har hun nævnt ordet "kræft" - dog i sammenhæng "NEJ, jeg tror IKKE du har kræft"...efterfulgt af et, "men når man har uforklarligt hævede lymfekirtler, skal det undersøges". Alle blodprøver har set supersuperfine ud, men det har alligevel gået mig mere på, end jeg troede... For da halslægen undersøgte mig og flere gange sagde "Dét der, det er ganske ganske harmløst, det har du overhovedet ingen grund til at være bekymret for", så stod tårerne i øjnene på mig. Bare nu får jeg tårer i øjnene ved at skrive det. Jeg blev bare SÅ lettet og jeg har bare været SÅ bange for at fejle noget alvorligt - så bange, at jeg ikke engang har turdet skrive det før nu....

Jeg ringede til Pelle og tudede efter lægebesøget...jeg kunne bare intet overskue. Klokken var ikke mere end 13.30 - og det eneste manden sagde var: "kom ud og hent mig, så ordner vi resten sammen - jeg kan høre, du har brug for mig"....så det gjorde jeg! Så det endte med, at vi var fælles om indkøb, oprydning, rengøring og afhentning af unger - det eneste, jeg stod med var madlavningen, og det gjorde mig intet! Han støttede mig, da jeg havde brug for det - og han vidste udmærket godt, at han ikke havde været fair!!!

Så summa summarum - han er nu ikke så slem endda

Anmeld

22. marts 2011

oo

ak og ve! så forstår jeg godt du er pigesur!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.