Ih jeg sidder her i sofaen og har slet ikke tid til det - og det er helt skørt, for jeg sidder her i tilstiende protest, og jeg er alene hjemme 
Men altså sagen er, at Pelle skal have en masse kolleger til spisning og poker i aften og det er SUPER, for han er alt for dårlig til at få lavet noget socialt. MEN men men - det er mig, der står med AL forberedelse; oprydning, rengøring, indkøb og madlavning. Han ryddede lidt op i aftes, men synes dælme det blev til for lidt - og så sad han bare og stenede foran computeren - jeg gik tidligt i seng flankeret af begge pigerne, der var plaget af mareridt - han ikke så meget som sagde godnat til mig...han var bare irriteret over, at pigerne vågnede og han måtte tage dem og blive forstyrret i sit spil, mens jeg lige gjorde mig natteklar....argh altså!!!
Her til morgen opdager jeg halvvejs på vej ud af døren, at han ikke havde smurt madpakke til Annika, hvilket han ellers havde lovet....jamen super....
Så nu er jeg pigesur og gider faktisk ikke gøre en skid for at her skal blive pænt til, hans gæster kommer....men samtidig så ved jeg jo godt, at jeg ikke kan have, at her ikke er pænt, når vi får besøg!!! Jeg har ringet og klaget mig til manden, men han kan jo ikke gøre noget...undskyld har jeg fået, men det hjalp ikke på min pigesure mine!!!!!
Hrmpf 
Anmeld