Og efter den drøm er jeg ikke helt sikker på hvor jeg har jer henne...lol!
Er i klar over jeg lige har været i Norge sammen med jer, på en endagstur...og er i klar over at i gav mig en gave, og at det var Helle30 og Astrid som havde fundet på den?
EN FLOK FÅR...EN HEL FLOK FÅR TIL MIG!
Hvad fanden går det lige ud på? Desuden havde jeg Tif med mig på turen, og i andre havde ikke jeres unger med, så hun gik på omgang hos jer, og af og til måtte jeg lede efter jer, fordi i forsvandt med hende, hmmm....vi nåede til Norge, og jeg skulle så købe billet hjemad igen, og af en eller anden uforklarlig årsag forgik det med et kort...ikke et dankort, men sådan et kort, hvor både billetten og får var registreret på, det tog herre lang tid og kællingen bag skranken kunne ikke helt finde ud af det, og imens gik i om bord med Tif...Jeg ville så løbe efter jer for at nå at komme ombord, men uanset hvor meget jeg løb, gik det for langsomt...mine ben løb og løb, men jeg kunne ikke rigtig komme frem, og her kommer det første underlige...jeg planlagde at vågne op, lukke mine øjne igen, og drømme videre at jeg havde nået jer, og om jeg virkelig vågnede eller om jeg drømte videre kan jeg godt være i tvivl om, men jeg tror jeg vågnede, og lukkede mine øjne igen, og så nåede jeg færgen.
Da så jeg kom ombord, gik jeg mig en tur og stødte ind i min gamle klasse fra skolen, der sad en fyr som jeg irl ikke helt kunne huske hvad hed til efternavn, jeg kan huske han hed John, og at han havde en bror, men hvad broderen hed kunne jeg ikke komme i tanke om...de sad så ved det her bord, og pludselig slog det mig at broderen hed Frank...jeg snakkede så lidt med dem, og skulle finde jer, for jeg skulle have styr på hvad jeg skulle gøre med alle de får som jeg havde fået....men så vågnede Tif, og jeg vågnede selv...og sad med den underligste drøm om at havde sammen med jer...og stadig med en følelse af ikke at have styr på jeres flotte gave...og det har altså taget mig et par timer om at greje hvordan jeg lige skulle blive normal igen efter den tur med jer!
hmmm, så tak for en hyggelig tur tøser, og tak for gaven...men hvorfor lige FÅR?
Anmeld