hmmm, jeg har lige drømt om jer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

299 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. oktober 2008

Loggidut

Og efter den drøm er jeg ikke helt sikker på hvor jeg har jer henne...lol!

Er i klar over jeg lige har været i Norge sammen med jer, på en endagstur...og er i klar over at i gav mig en gave, og at det var Helle30 og Astrid som havde fundet på den?

EN FLOK FÅR...EN HEL FLOK FÅR TIL MIG!
Hvad fanden går det lige ud på? Desuden havde jeg Tif med mig på turen, og i andre havde ikke jeres unger med, så hun gik på omgang hos jer, og af og til måtte jeg lede efter jer, fordi i forsvandt med hende, hmmm....vi nåede til Norge, og jeg skulle så købe billet hjemad igen, og af en eller anden uforklarlig årsag forgik det med et kort...ikke et dankort, men sådan et kort, hvor både billetten og får var registreret på, det tog herre lang tid og kællingen bag skranken kunne ikke helt finde ud af det, og imens gik i om bord med Tif...Jeg ville så løbe efter jer for at nå at komme ombord, men uanset hvor meget jeg løb, gik det for langsomt...mine ben løb og løb, men jeg kunne ikke rigtig komme frem, og her kommer det første underlige...jeg planlagde at vågne op, lukke mine øjne igen, og drømme videre at jeg havde nået jer, og om jeg virkelig vågnede eller om jeg drømte videre kan jeg godt være i tvivl om, men jeg tror jeg vågnede, og lukkede mine øjne igen, og så nåede jeg færgen.
Da så jeg kom ombord, gik jeg mig en tur og stødte ind i min gamle klasse fra skolen, der sad en fyr som jeg irl ikke helt kunne huske hvad hed til efternavn, jeg kan huske han hed John, og at han havde en bror, men hvad broderen hed kunne jeg ikke komme i tanke om...de sad så ved det her bord, og pludselig slog det mig at broderen hed Frank...jeg snakkede så lidt med dem, og skulle finde jer, for jeg skulle have styr på hvad jeg skulle gøre med alle de får som jeg havde fået....men så vågnede Tif, og jeg vågnede selv...og sad med den underligste drøm om at havde sammen med jer...og stadig med en følelse af ikke at have styr på jeres flotte gave...og det har altså taget mig et par timer om at greje hvordan jeg lige skulle blive normal igen efter den tur med jer!

hmmm, så tak for en hyggelig tur tøser, og tak for gaven...men hvorfor lige FÅR?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2008

Tikki

Ha ha - I drømmetydningsbogen står der om får:

Det sorte får i familien?? Drømmen kan henvise til din selvagtelse, men også til at du føler dig forvildet for tiden. Tænk over om du forvandlede dig til et får, eller om fåret optrådte som sig selv. Får er ofte offergaver i religiøs sammenhæng, derfor må du forsøge at finde andre symboler i drømmen der kan hjælpe dig til en tolkning. Hvis du føler dig som det sorte får i familien, henviser drømmen til at du måske har en forkert opfattelse af din rolle i din nære familie. Se på dit familiemønster, og læg mærke til følelserne når du vågner. Føler du dig som et forvildet får for tiden? Eller går du rundt og føler dig mere eller mindre fåret, eller burde du gøre det? Ethvert dyr i vores drømme må fortolkes ud fra hvad vi har af associationer og viden om dette dyr - hvad vi forbinder med dette dyr.

Så Loggi...føler du dig lidt fåret for tiden??

Anmeld

13. oktober 2008

Loggidut

shit...står der det?

ja jeg føler mig sgu da både fåret og forvildet...totalt!

det er sgu for sært, hmmm, måske skal man virkelig sige tak for gaven tøser, for nu kanj eg måske forstå en lille smule af hvor det er jeg står!

står der så også noget om at være på dybt vand når man er om bord på et skib?

lol...jeg troede slet ikke drømmen havde en mening what so ever...lol

Anmeld

13. oktober 2008

birgittemarie

Ha ha Sloggs, jeg skal skrive lidt til dig om symbolerne og drømmen i det hele taget senere, men nu må jeg sove...

Anmeld

14. oktober 2008

Loggidut

BM, kom lige ind i kampen her....har drømt jeg var på en båd i nat igen...indtil min hyene mente man skulle stå op og voldbanke sin mor klokken 03.30 i nat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.