Ag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

468 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. oktober 2008

linemus

Kender du den her tegnepen fra apple? Er det noget du bruger, eller bruger du altid musen? http://shop.humac.dk/pi/Wacom_Bamboo_Fun_A5_inkl_pen_12839_.aspx 

Er også nysgerrig efter at høre, om der er nogle programmer, du bruger (jobmæssigt) fordi du har mac, som du ellers ikke ville bruge på pc.

Knus Line - det var dejligt at møde dig omsider 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2008

Marco2

Hej Line.

Tak i lige måde.

Nej jeg bruger ikke den pen. Only mouse.

Tror såmend ikke jeg bruger andre programmer...dont know, for kender ikke så meget til PC. Andet end at Thomas har sådan én og synes den er svær at finde rundt i hvis man ønsker at rode med noget, som ikke lige ligger i menuen, så jeg har opgivet det PC-skrammel. Mac ved man hvad er.

Men jeg har:
InDesign, Photoshop, Illustrator, Acrobat Professional, Safari, Firefox, iTunes, Fetch (FTP-program), LinoType FontExplorer, LimeWire, og så har vi da også en Officepakke med Word, Excel og Powerpoint i. Men Officepakken er kun noget jeg bruger yderst sjældent.... Synes det sucks når man er vant til InDesign, men jeg er jo heller ikke målgruppe for de programmer.

AG
Og så self Apples egne programmer med kalender, notes, adressebog mm.

Anmeld

13. oktober 2008

linemus

Tusind tak. Jeg skulle jo lige vide om jeg gik glip af noget ;)

Hvad er LinoType FontExplorer og LimeWire?

Bruger også officepakken meget lidt - gider ikke det skidt ;)

Har du bare altid brugt mac? Vildt nok. Jeg er jo nybegynder - har kun haft den i knap 2 år bliver det vel.

Knus Line

Anmeld

14. oktober 2008

Marco2

LinoType er et skrift-holde-orden-system.
Vi bruger jo mange forskellige fonte og med det program kan man lægge fonte ind i mapper titl de forskellige kunder og så kun have kundens fonte åbne. SÅ man ikke har en milliard fonte åbne på samme tid. Det bliver hurtigt uoverskueligt, og det er jo bøvlet hvis man skal lægge fornte i systemmappen og genstarte hver gang...

LimeWire er et downloadprogram...lidt fyfy... men det er super til at hente audiofiler med.

Ja, jeg tror næsten altdi jeg har haft mac. Ihvertfald de sidste 10-15 år.

Jeg startede i sin tid med en 386 PC eller hvad f*** det nu var de hed for maaaange år siden. Men da den skulle skiftes gik jeg til Mac og jeg skifter aldrig tilbage ÆÆÆlsker mine mac's!! Har 2 iMac 20" og en 15" iBook Pro. Og de er najse!!

AG

Anmeld

14. oktober 2008

linemus

Enig enig enig. Glæder mig også kun til engang at komme af med min bærbar pc. Jeg bruger nu primært vores iMac 24" (mit krav at det var den store, dengang manden pludselig faldt i mac-fælden - mit held) og Kasper har en brugt bærbar. I LOVE IT!

Det lyder som et smart font-program. Det skriver jeg lige bag øret ;)

Knus Line

Anmeld

14. oktober 2008

ivfmarie

Nørder!!!

Anmeld

14. oktober 2008

Astrid P

ivfmarie skriver:

Nørder!!!

HAHHAAHAHA... Jeg tænkte præcis det samme!

Anmeld

14. oktober 2008

linemus

Ha ha - siger du Astrid med din "billedtekst" ;)

Og prøv så lige at den her bærbar:

Anmeld

14. oktober 2008

Astrid P

HAHAHAH... Jamen I er ÆGTE nørder, jeg er bare wannabe og vild med smarte dimser!

Og superfed bærbar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.