Påskeliljerne sprang ud og Sofia har født :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2011

Kats

Riksen skriver:

Så lige at hun fødte den 16. Rigtig smuk forårsdag med solskin og klar himmel (og så var det i øvrigt også min fødselsdag).

Endnu engang tillykke til den lille familie

Ja Sofias babytrold havde valgt en rigtig smuk og fin dag at ankomme på

Og  rigtig stort tillykke til dig Rikke!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

JonTri

Kæmpe tillykke til Sofia med drengen... glæder mig til at læse fødselsberetningen

Klem Rikke 

Anmeld

21. marts 2011

Mette.

Kæmpe stort tillykke med din lille dreng Sofia.  Jeg glæder mig sådan til at læse en FB og se billeder af ham.

Anmeld

21. marts 2011

CA

Ih Sofia - stort tillykke! Hvor er det skønt at du fik lov at få ham ud allerede nu!

Godt spået Mette! Jeg håber I har det fantastisk og bare nyder det hele! Du fik din dreng selvom jeg var 100 på at det blev en pige

Jeg glæder mig til FB og billeder af det lille vidunder!

Anmeld

22. marts 2011

Sofia

TUSIND TAK for alle jeres hilsner

Vi har fået vores lille Alfred med hjem, og hvor er han bare sød, smuk og dejlig. Jeg vender tilbage med fb og billeder når overskuddet lige ankommer

KNUS!!

Anmeld

22. marts 2011

Laura25

Sofia skriver:

Vi har fået vores lille Alfred med hjem, og hvor er han bare sød, smuk og dejlig. Jeg vender tilbage med fb og billeder når overskuddet lige ankommer

KNUS!!

Ih, jeg eeeeelsker navnet Alfred. Hvis ikke min kærestes nevø hed Alfred, var det helt sikkert også på vores top 5! Jeg glæder mig til billeder, fb og slentreture.

Knus fra Laura

Anmeld

22. marts 2011

CA

Sofia skriver:

KNUS!!

Ihhh er det ikke helt fantastisk at være hjemme?

Alfred var også et af vores navne - det er SÅ sødt! 

Anmeld

22. marts 2011

AnneBJ

Sofia skriver:

KNUS!!

Endnu engang kæmpe tilykke med den lille Alfred... !! Er kun LIDT (meget) misundelig over, at du sådan overhalede indenom...!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.