Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stort tillykke med den lille dreng
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kæmpe kæmpe tillykke til SOfia og kæresten!! Glæder mig sådan til at se det lille vidunder - også selvom det er lidt snyd at du overhalede indenom Sofia....
Kats skriver: Kære alle. Så blev det den søde Sofias tur. Hun havde bestemt sig for at føde, når hendes påskeliljer sprang ud... og sådan gik det!Sofia fødte i går kl. 19.39 en lille dreng på 3520 gram og 52 cm lang. Hun skriver at han er sød og smuk og at han har fint mørkt hår og levende øjne Rigtig hjerteligt tillykke!
Kære alle.
Så blev det den søde Sofias tur. Hun havde bestemt sig for at føde, når hendes påskeliljer sprang ud... og sådan gik det!Sofia fødte i går kl. 19.39 en lille dreng på 3520 gram og 52 cm lang. Hun skriver at han er sød og smuk og at han har fint mørkt hår og levende øjne
Rigtig hjerteligt tillykke!
STORT tillykke søde Sofia! - Han lyder jo helt perfekt! Jeg glæder mig til billeder, FB og til slentreture i Botanisk Have!
Knus Laura
Kats skriver: Du fik ret Mette
Du fik ret Mette
Jeg tror sgu også at jeg dropper studierne og slår mig på et job som spåkone i stedet
Mettemus skriver: Jeg tror sgu også at jeg dropper studierne og slår mig på et job som spåkone i stedet
Så må jeg endnu engang udbede mig en dato for min søns fødselsdag.... Får du ret i den, giver jeg et tilskud til, at du økonomisk kan droppe studierne og slå dig ned som "fortæl-om-imorgen"-kone!
Ihh - også et stort tillykke herfra!! Så er foråret endelig kommet med påskeliljer og baby-guld til Sofia
Glæder mig til FB og billeder...Line
Stort tillykke til dig, Sofia!
Hvor er det dejligt for jer - og så bliver du ikke smidt ud af vores online mødregruppe!
Jeg glæder mig til at se det lille vidunder og læse FB!
Sikke en dejlig nyhed!
Stort tillykke, Sofia, med din lille dreng, som jeg er sikker på er både smuk og fin.
Jeg håber I alle har det godt.
Stort kram fra mig
Så lige at hun fødte den 16. Rigtig smuk forårsdag med solskin og klar himmel (og så var det i øvrigt også min fødselsdag).
Endnu engang tillykke til den lille familie
Ahhhrrrrr ligefrem droppe dit gode studie... er det nu ikke lidt risky business Omvendt er det godt med lidt udfordringer... hmmm måske du bare skulle bijobbe lidt
Du kan starte med at spå om hvem der ryger ud af X-factor i aften
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128