Min venindes mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.034 visninger
16 svar
0 synes godt om
17. marts 2011

Ida.

Har I set den? Den her:

http://www.youtube.com/watch?v=fU1x8Ll62QE

Ham der synger er gift med min gode veninde, som jeg skriver speciale sammen med i øjebllikket! Det er helt vildt som den video har spredt sig over hele verden...

Dem der står bag af nogle af min venindes gode venner - den ene har skrevet speciale om virale medier og ville prøve nogle af de ting, han fandt frem til, af i virkeligheden - man må sige, at det virker! Og det er jo en sød video - en ørehængende sang og en original idé! Men tror nu alligevel ikke helt, de havde set det komme - de kommer i øvrigt i aftenshowet på DR1 i aften

/Ida, der er imponeret over hvad medier kan!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

Karo

Hvor er den bare sød.

Anmeld

17. marts 2011

msax

Den er helt vildt sød... så den godt på fjæs igår men fik ikke skrevet noget til den

Var det sådan han friede? For så er det sku da for cool...

Anmeld

17. marts 2011

Klumpe-dumpe

idamaria83 skriver:

Har I set den? Den her:

http://www.youtube.com/watch?v=fU1x8Ll62QE

Ham der synger er gift med min gode veninde, som jeg skriver speciale sammen med i øjebllikket! Det er helt vildt som den video har spredt sig over hele verden...

Dem der står bag af nogle af min venindes gode venner - den ene har skrevet speciale om virale medier og ville prøve nogle af de ting, han fandt frem til, af i virkeligheden - man må sige, at det virker! Og det er jo en sød video - en ørehængende sang og en original idé! Men tror nu alligevel ikke helt, de havde set det komme - de kommer i øvrigt i aftenshowet på DR1 i aften

/Ida, der er imponeret over hvad medier kan!!

Jeg så det den godt igår, på ordret er frit. Rosa kender åbenbart også ham gutten.

https://www.baby.dk/debat/96679pi2/ordet-er-frit/jeg-er-citeret-i-bt-for-baby-dk-indlaeg---.aspx

Jeg forstår bare ikke helt, frier han ikke til hende pige eller?

Anmeld

17. marts 2011

Ida.

msax skriver:

Den er helt vildt sød... så den godt på fjæs igår men fik ikke skrevet noget til den

Var det sådan han friede? For så er det sku da for cool...

Nej nej - pigen på videoen er en de tilfældigt har mødt på chatroulette.com og er altså IKKE min veninde - det er rent "show" kan man sige

Anmeld

17. marts 2011

Ida.

Rose <3 skriver:

Jeg så det den godt igår, på ordret er frit. Rosa kender åbenbart også ham gutten.

https://www.baby.dk/debat/96679pi2/ordet-er-frit/jeg-er-citeret-i-bt-for-baby-dk-indlaeg---.aspx

Jeg forstår bare ikke helt, frier han ikke til hende pige eller?

Har kommenteret i Rosas tråd også

Jo han "frier" til hende...men ikke i ramme alvor han er lykkeligt gift med min veninde

Anmeld

17. marts 2011

Klumpe-dumpe

idamaria83 skriver:

Jo han "frier" til hende...men ikke i ramme alvor han er lykkeligt gift med min veninde

Jeg kan slet IKKE finde det du har kommenteret???

Jeg blev bare en smule forvirret fordi Rosa (på BT) skriver det ikke er fake

Anmeld

17. marts 2011

Klumpe-dumpe

Arh nu tror jeg, jeg har fanget den røde tråd i det her.

og så holder jeg ellers bare kaje

Anmeld

17. marts 2011

Ida.

Rose <3 skriver:

Jeg kan slet IKKE finde det du har kommenteret???

Jeg blev bare en smule forvirret fordi Rosa (på BT) skriver det ikke er fake

Set-up'et er IKKE fake - det hele er filmet i ét stræk og der er ikke klippet i det. Men det er ikke ægte kærlighed  det er vist det eneste der er "fake" i videoen...resten er helt reelt...

Rosa har to tråde om videoen - har kun kommenteret i den ene

Anmeld

17. marts 2011

Ida.

Rose <3 skriver:

Arh nu tror jeg, jeg har fanget den røde tråd i det her.

og så holder jeg ellers bare kaje

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.