Jeg er citeret i BT for baby.dk indlæg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2011

Rosa

Dinna88 skriver:

Da du skrev det i den anden tråds gik jeg på bt og tjekkede, fordi det lød meget underligt! Endnu mere underligt, synes jeg, er at du ikke er informeret om det?  Altså, hvordan kan de egentlig vide, at det du skriver er sandt?? (Ingen anklager )

Ja det tænkte jeg selv på -men når man skriver i et offentligt forum har man jo ingen rettigheder som sådan, og jeg er jo ikke nævnt ved navn, så...  Men altså, jeg har snakket med min ven, det var ham selv der ringede og fortalte det, og han var helt ok med det, han havde selv bedt mig om at sprede klippet "på mine babysider" 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

tinasmor

Ja kan huske der var en lign. sag fra en anden babyside, hvor en eller anden journalist have "fulgt" en debat hvor nogle havde skrevet noget om de kendte. Her var de citeret med navn (brugernavn) og det hele. Helt ærlig.. come on.

Anmeld

16. marts 2011

Dinna88

Rosa skriver:

Ja det tænkte jeg selv på -men når man skriver i et offentligt forum har man jo ingen rettigheder som sådan, og jeg er jo ikke nævnt ved navn, så...  Men altså, jeg har snakket med min ven, det var ham selv der ringede og fortalte det, og han var helt ok med det, han havde selv bedt mig om at sprede klippet "på mine babysider" 

nej, det er jo rigtigt, men jeg kan da forestille mig at det overrasker en lidt

Hehe,og det har du jo gjort, så er det jo godt nok

Anmeld

16. marts 2011

misslea

Rosa skriver:

OMG - se lige hvad de har tyvstjålet herinde fra:

http://www.bt.dk/danmark/utroligt-her-frier-dansker-paa-chatrouletten

Nu er jeg så officelt "BT's kilde" 

Arrrhhmen altså.... det er simpelthen så utroligt...!!!

jeg må desværre sige, at jeg har været udefor nøjagtig det samme, bare i forbindelse med en meget følsom og forfærdelig sag.

For 2 år siden blev min mands fætter skudt og dræbt her på Amager. Det var i forbindelse med bandekrigen, og desværre blev der taget fejl af ham og en anden (han havde INTET med bandemiljøet at gøre), og han blev skudt på et værtshus på Amager og døde på stedet....

Ekstra Bladet valgte så at gå ind på hans facebook side (som desværre ikke var låst) og kopiere en lang farvel-tekst fra mig til ham, og sætte den i avisen med store fede bogstaver!!! Hvad fanden sker der for dansk journalistik, når den slags sker...!! puha... det syntes jeg bare slet ikke var okay!!

Så ja... man skal virkelig passe på, hvad man skriver.... det kan pludselig være på forsiden af aviserne....

Anmeld

17. marts 2011

sne190810

Nu er den også nået til Go'Morgen Danmark ..........

Anmeld

17. marts 2011

smokin

Sådan er det jo når man skriver i et offentligt forum.

Anmeld

17. marts 2011

Rosa

sne190810 skriver:

Nu er den også nået til Go'Morgen Danmark ..........

Ja, og i aften skal de i aftenshowet 

Anmeld

17. marts 2011

dorthemus

Ja det må de vel når det er en offentlig side...det giver stof til eftertanke

Anmeld

17. marts 2011

Maja88

ej hvor er han søøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøødd

Anmeld

17. marts 2011

Mi

Så er du jo faktisk lidt semikendt

www.stjerneleg.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.