Lillesøster sover stadig ikke...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2011

tinasmor

Anonym skriver:

Hun fik dræn i da hun var 9 mdr., vi har ingen ændring mærket overhovedet desværre.... Lillesøster har været ude på overnatning, simpelthen fordi vi havde brug for søvn for at overleve nærmest, men heller ikke det var der succes med...

Nej samme her. Efter drænet havde vi jo håbet NU skulle det være. Men intet forskel. Men som vores læge sagde, så er det jo fordi et barn som i hele dets liv ikke har sovet om natten, jamen de får jo sådan et søvnmønster hvor de vågner hele tiden, fordi de aldrig kommer i tung søvn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

Anonym trådstarter

Fisenberg skriver:

tro mig det er min pige også, jeg kan slet ikke forstå at hun gav op efter kun 15min jeg var og er stadig helt måløs

men du kan jo prøve  tror det var fordi at jeg for alvor havde fået nok, jeg kunne ikke mere...

Jeg er bare ikke særlig god til at lade mine børn skrige Fint nok hvis jeg kan høre det bare er brok/pjat, men ellers føler jeg at jeg svigter dem, at de lærer de ikke kan regne med jeg kommer når de har brug for mig... Måske det bare er mig der er pjattet Men herhjemme går vi meget op i at skabe gode og trygge rammer for børnene, og det føler jeg ikke jeg gør hvis jeg lader hende skrige flere timer uden at trøste...

Anmeld

16. marts 2011

Anonym trådstarter

tinasmor skriver:

Nej samme her. Efter drænet havde vi jo håbet NU skulle det være. Men intet forskel. Men som vores læge sagde, så er det jo fordi et barn som i hele dets liv ikke har sovet om natten, jamen de får jo sådan et søvnmønster hvor de vågner hele tiden, fordi de aldrig kommer i tung søvn.

Er det så blevet bedre med tiden eller er det stadig et problem?

Anmeld

16. marts 2011

Anonym trådstarter

Mor til Frederic skriver:

også fordi at de på amb. sagde at det nok skulle blive bedre i dp..

Det har jeg også tænkt på at sige til dig, at hun hjemme hos os virked som en helt almindelig pige...

Og da du skrev hvordan hun bare sov og sov derefter...

Ja, og hun fungerer heldigvis også rigtig fint i dp, hvilket jeg jo ellers havde frygtet lidt... Altså bortset fra hun ikke sover meget mere end de her 20 min. i træk... Stakkels trætte dp-mor

Anmeld

16. marts 2011

millesofie

Anonym skriver:

Jeg er bare ikke særlig god til at lade mine børn skrige Fint nok hvis jeg kan høre det bare er brok/pjat, men ellers føler jeg at jeg svigter dem, at de lærer de ikke kan regne med jeg kommer når de har brug for mig... Måske det bare er mig der er pjattet Men herhjemme går vi meget op i at skabe gode og trygge rammer for børnene, og det føler jeg ikke jeg gør hvis jeg lader hende skrige flere timer uden at trøste...

det er også min holdning, man trøster hvis de er kede..

men min pige var bare ikke ked, hun var gal

man kan jo høre hvornår det ændre sig og så må man jo trøste og så må man putte igen og så der ud af

men jeg har faktisk ingen gode råd at give for børn er forskellige og det er dig der er ved bedst om dine børn, ikke mig

men held og lykke og jeg  for at i finder en løsning der virker

Anmeld

16. marts 2011

Anonym trådstarter

Betteisen skriver:

Jeg kunne have skrevet det indlæg. Har en pige på 9 mdr, der sover godt nok om dagen, men også er en værre skrigebasse. Ikke at hun bliver jaloux men hun skræpper godt nok meget op.

Om natten er hun stadg vågen op til 3 gange (kan kun trøste med en flaske) og hun står op mellem 04.30 og 06.00. Spørg lige om jeg er i søvnunderskud. Godt jeg stadig har barsel så jeg kan få en morfar om formiddagen.

Vi tilbød hende vand et par dage og det hjalp til hun kun var vågen 1-2 hange. Nu har hun været syg og har fået konstateret væske på ørerne og vi er tilbage i samme rille. SUK

Føler med dig... man kan blive helt desperat og have lyst til at kaste de unger ud af vinduet nogle gange

Jeg synes jo næsten det lyder som luksus hjemme hos jer Ej, uanset hvad så er det hårdt når de ikke sover igennem! Her har hun også bare et temperament som siger spar 2. Fra den dag hun blev født har hun vidst hvad hun ville og ikke ville, og vi har IKKE været i tvivl! *lol*

Anmeld

16. marts 2011

Anonym trådstarter

Fisenberg skriver:

det er også min holdning, man trøster hvis de er kede..

men min pige var bare ikke ked, hun var gal

man kan jo høre hvornår det ændre sig og så må man jo trøste og så må man putte igen og så der ud af

men jeg har faktisk ingen gode råd at give for børn er forskellige og det er dig der er ved bedst om dine børn, ikke mig

men held og lykke og jeg  for at i finder en løsning der virker

Uhh det var overhovedet ingen kritik af dig, håber ikke det blev opfattet sådan, for så må du undskylde.. Her vender hun fra brok til rigtig ked af det på sekunder, og ja, når først hun er rigtig ked af det så tager det mig som regel mindst en time bare at få hende til ro, og så får jeg hende ikke til at sove i sin egen seng mere resten af den nat, så skriger hun nemlig så snart jeg bare gør antræk til at lægge hende fra mig

Anmeld

17. marts 2011

millesofie

Anonym skriver:

Uhh det var overhovedet ingen kritik af dig, håber ikke det blev opfattet sådan, for så må du undskylde.. Her vender hun fra brok til rigtig ked af det på sekunder, og ja, når først hun er rigtig ked af det så tager det mig som regel mindst en time bare at få hende til ro, og så får jeg hende ikke til at sove i sin egen seng mere resten af den nat, så skriger hun nemlig så snart jeg bare gør antræk til at lægge hende fra mig

sådan var det også med tinke for nogle mdr siden og lige så stille fra 12mdr af ca gik det over til kun hysteri  (jeg opdagede det bare ikke før her nu bagefter)

måske du bare skal vente nogle mdr

for det er jo ikke til at holde ud og man kan intet gøre når de er kede af det.

jeg har prøvet god nat og sov godt men det hjalp kun lidt plus min pige var ked hver gang hun skulle sove så den synes j-eg* mind*re godt om  (+alle //tegnene er tinke der er med )

Anmeld

17. marts 2011

tinasmor

Anonym skriver:

Er det så blevet bedre med tiden eller er det stadig et problem?

Efter godnat og sov godt metode (ca 1 måneder efter dræn) har det gået meget bedre. Dvs at hun måske så kun vågnede 1 gang om natten istedet for 5 og efter en måned sov hun igennem. Der har så været perioder igen senere hvor hun har sovet dårligt, fra hun var to år har hun sovet fint.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.