Angelspot skriver:
Synes også Oliver gylper en hel del. Først troede vi, at det var fordi vi baksede rundt med ham når han havde spist, men de sidste par nætter har han også gylpet om natten når vi sover. Det lyder helt vildt nogen gange, som om han blir kvalt og blir jo helt bekymret for om han kan få vejret hvis jeg nu ikke vågner om natten ved det.Han er kun 3 uger, så blir da helt stresset ved tanken om at det bare er begyndelsen 
Er der nogen der ved hvorfor børn gylper så meget? Og kan man slet ikke forhindre det uden at give dem noget for det?
Børn må gerne gylpe lidt - Det er helt normalt. Men hvis det står ud i ekslposive stråler, skal man gerne lige kontakte lægen eller sp for en sikkerheds skyld.
Så længe det ikke gør det, vil man som regel bare få at vide nogle gylper mere end andre og at det muligvis er overskud. Jeg fik at vide jeg skulle prøve med mindre potioner og så give ham lidt tidere, men det hjalp heller ikke.
Ved ikke om du ammer, men hvis du gør - Er det jo svært at vide hvor meget han får. Så længe han tager på i vægt så er det fint.
Noah gylper stadig en del, men slet ikke lige så meget som før, jeg gav ham det nye mme.
Anmeld