Min dreng Noah er nu 2 måneder og han har i godt 5 uger gylpet noget få forfærdeligt (Han er flaske barn) I starten fik vi at vide vi overfodrede ham.... Men nej det foresatte selvom jeg gav ham mindre og holdte mage flere pauser, andre mærker mme og intet hjalp
Fik så at vide at så længe han tog på, gjorde det intet og at nogle børn bare gylper mere end andre.
Men come on - Det stod ud i stråler og på de dårlige dage kunne jeg skifte tøj på ham op til 9 gange og mindst lige så mange på mig selv....
Arrrg man blir en smule frustreret og min lille dreng krummede sig helt sammen inden det kom og blev ked af det bagefter. Så ringede igen til lægen og fik samme besked at han så fin ud og han havde taget på i vægt... Amen altså okay, måtte jo så bare leve med alt det gylp og at vaskemaskinen skulle være på overarbejde det næste
lange stykke tid... Har 45 stofbleer og måtte vaske hver dag for ikke at løbe tør.... 
Senere samme uge begyndte jeg at bliev bekymret for han begyndte at spise mindre og mindre - Men der kom stadig lige så meget op.. Det stod ud eksplosive stråler og det ramte alt og han blev også lidt mere pjevset. Kontaktede lægevagten fórrig weekend og fik bare at vide jeg skulle snakke med SP når kun kom senere på ugen... 
Endelig blev det torsdag og jeg havde vildt ondt i maven og fortalte hende om min bekymring og at jeg ikke troede han havde taget på siden lægebesøget og ganske rigtigt... 
Så vi blev sendt
videre til lægen og derefter videre på børneafd. på Kolding Sygehus og der mærkede man på ham for at vurdere om han havde mavemundsforsnævring, hvilket man ikke mente og efter 5 timer blev vi sendt hjem igen med en tid til vægtskontrol i går - Men jeg hverken ville eller kunne leve med at der intet blir gjort, så fredag kørte jeg på apoteket og købe Enfamil, der er specielt egnet til børn med refluks og huuuraaaa det hjalp og han gylpede langt fra lige så meget og bedst af alt han havde taget 150g på, da vi mødte op i går - Så nu er vi blevet afsluttet og har i dag fået godkendt at få det nye modermælkserstatning på grøn recept. 
Tak fordi du læste med
Anmeld